بررسی بازدهی بازار سکه و بورس طی یک ماه گذشته / خرید کدام سکه سود بیشتری دارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۲۶۱۴
بررسی بازدهی بازار سکه و بورس طی یک ماه گذشته / خرید کدام سکه سود بیشتری دارد
عملکرد بازار سکه و طلا طی یک ماهه منتهی به 24 آبان 1400 نشان می‌دهد، قیمت هر قطعه ربع سکه به نرخ 3 میلیون 800 هزارتومان رسید که با رشد 8.6 درصدی بیشترین بازدهی را برای سرمایه‌گذارن این بازار داشته است.

به گزارش برنا، طی روزهای اخیر قیمت سکه و طلا تحت تاثیر کاهش نوسانات دلار با افت جزیی همراه بود و در معاملات امروز (چهارشنبه 26 آبان‌ماه) نیز قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بفروش می‌رسد.

بررسی روند قیمت طلا و سکه در بازار آزاد تهران طی یک ماهه منتهی به 24 آبان‌ماه 1400 نشان می‌دهد، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح جدید) طی این مدت با رشد 6.3 درصدی 12 به میلیون و 450 هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی در مدت زمان مشابه با بازدهی 8.3 درصدی به نرخ 6 میلیون 500 هزار تومان رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در یک ماهه منتهی به 24 آبان‌ماه به نرخ 3 میلیون 800 هزارتومان رسید که رشد 8.6 درصدی را طی یک ماه گذشته است.

بر اساس مقایسه بازدهی انواع سکه در بازار، ربع سکه طی یک ماه گذشته بیشترین با رشد 8.6 درصدی بیشترین سود را برای سرمایه‌گذارن این بازار داشته است.  

طی این مدت هر اونس طلا نیز 5.2 درصد رشد قیمت را در بازار جهانی به ثبت رسانده و از یک هزار و 767 دلار به یک هزار و 859 دلار رسیده است.

 همچنین بررسی بازار بورس اوراق بهادار تهران یک ماهه منتهی به 24 آبان‌ماه نشان می دهد، شاخص کل بورس بازدهی منفی 1.5 درصدی داشته است و بیشترین افت شاخص طی یک ماه اخیر به دلیل عملکرد منفی شرکت‌های کوچک بازار بوده است. این در حالی است که بازار سکه طی یک ماه گذشته بطور متوسط بازدهی 6 درصدی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز