ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۱۲۵۱
ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد شد
سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد طی حکمی ذبیح الله سلمانی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد منصوب کرد.

به گزارش برنا، خاندوزی سخنانی در جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه که با حضور معاونان وزیر و جمعی از مدیران کل وزارت اقتصاد برگزار شد، ایجاد تحولات در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در دوره جدید مدیریتی را ضروری دانست.

خاندوزی در ادامه با قدردانی از زحمات "علی عسکری" معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه، وی را از جمله مدیران با سابقه و خوشنام و از سرمایه های مدیریتی نظام جمهوری اسلامی خواند که در دوره مسئولیت این معاونت منشاء خدمات شایسته ای بوده است.

ذبیح الله سلمانی سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی در این جلسه، ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر خاندوزی، عملکرد این معاونت را به لحاظ تأثیرگذاری مستقیم بر عملکرد سایر معاونت های وزارتخانه، بسیار حساس عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین علی عسکری معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی، به ارائه گزارش عملکرد این معاونت طی سه سال تصدی خود پرداخت.

گفتنی است، معاون جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت امور  اقتصادی و دارایی از کارکنان این وزارتخانه بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی(دفاع از رساله) در رشته حقوق عمومی است.

همچنین در کارنامه شغلی وی مسئولیت هایی چون: قائم مقامی معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مدیرکلی منابع انسانی و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکلی امور اداری و پشتیبانی وزارت صمت، مدیر سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن، معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت ایران مشاهده می شود.

همچنین دکتر سلمانی دارای تألیفات متعددی در زمینه های حقوقی و مدیریتی بوده و مدیرعاملی مجمع مدیران توسعه منابع انسانی(قوای سه گانه) را از سال ۱۳۹۰ تاکنون در سوابق حرفه ای خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز