نماینده مردم بوکان در مجلس در گفت وگو با برنا

اقدام قابل تقدیر وزارت صمت برای دریافت نظرات نمایندگان مجلس در اجرای طرح آمایش صمت

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۰۸۴۲
اقدام قابل تقدیر وزارت صمت برای دریافت نظرات نمایندگان مجلس در اجرای طرح آمایش صمت
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام و اقدام مسئولان وزارت صمت در برگزاری جلسات هم‌اندیشی با استانداران و مجامع نمایندگان استان‌ها با اولویت اجرای مناسب طرح آمایش سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت، شایا تقدیر است.

انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا تصریح کرد: توسعه صنعتی، معدنی و تجاری هر یک از مناطق کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه مسائل مرتبط با این حوزه به درستی مورد بررسی قرار گیرد تا اهداف تعیین شده در افق برنامه‌ای دولت، مجلس و مقام معظم رهبری در هر سه بخش، محقق شود.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی از نظر سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، معدنی و تجاری از استان‌های کم‌برخوردار محسوب می‌شود؛ به‌ ویژه شهرستان بوکان در جنوب استان، فاقد توازن لازم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است.

حبیب‌زاده بوکانی ادامه داد: مسائلی مانند کمبود زمین در شهرک صنعتی بوکان، برای ورود سرمایه‌گذاران به عرصه تولید، محدودیت ایجاد کرده است، اما با اجرای اصولی طرح آمایش سرمایه‌گذاری صمت و با پیگیری این وزارتخانه، امیدواریم موانع مرتفع شوند.

وی تصریح کرد: در بخش معادن شهرستان بوکان و سایر نقاط استان آذربایجان‌غربی نیز، برای جلوگیری از خام فروشی، طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در تغییر روند کنونی، مؤثر واقع شود تا منافع این بخش در عمل به مردم منطقه برسد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: این موارد در برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی و اقدام ویژه، شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

حبیب‌زاده بوکانی افزود: در خصوص برنامه‌های اصلاحی وزارت صمت از جمله اصلاح ساختار این وزارتخانه، موارد در کمیسیون اقتصادی مجلس که بنده عضو آن هستم، تشریح شد و اقدام خوبی به شمار می‌آید که البته باید در فاز اجرایی بتواند نتایج مطلوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز