مطالبات گندمکاران وصول شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۶۴۹۲
مطالبات گندمکاران وصول شد
کشاورزان پس از فروش گندم خود به دولت خواستار مطالبات خود شدند، اکنون معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر از پرداخت طالبات آنها داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، به گفته کشاورزان گندمکار، قرار بود مطالبات ما ۲۴ساعت پس از تحویل گندم پرداخت شود ولی با گذشت سه هفته از تحویل محصول، خبری از واریز مطالبات نشده است.کشاورزان خواستار پرداخت مطالبات خود برای تسویه حساب بدهی‌های خود در کوتاه ترین زمان ممکن شدند.

سید سعید راد، معاون وزیر جهاد کشاورزی، با اعلام اینکه تاکنون دو میلیون و 329 هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است، افزود: مبلغ کل خرید تاکنون به 24 هزار و 624 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و 334 هزار تن گندم، پیشتاز استان‌ها در تحویل این محصول راهبردی است، اظهار کرد: به ترتیب استان‌های استان فارس، ایلام، کرمان و گلستان پس از استان خوزستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

راد با بیان اینکه تاکنون 26 استان کشور وارد عملیات خرید تضمینی این محصول راهبردی شده‌اند، تصریح کرد: مراکز خرید استان‌های مذکور تا این مقطع از سال‌ جاری زراعی، 356 هزار محموله از کشاورزان گندمکار در این استان‌ها، خریداری کرده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از 88 درصد از پول گندم‌های خریداری شده به حساب گندمکاران واریز شده است، خاطرنشان کرد: کمتر از 12 درصد باقی‌مانده از مطالبات این عزیزان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز