دارایی های مسدود شده روسیه فاش شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۹۸۰۸
دارایی های مسدود شده روسیه فاش شد
رسانه های بلژیک گزارش دادند که این کشور بیش از 50 میلیارد یورو (51 میلیارد دلار) وجوه متعلق به اشخاص حقیقی، شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی روسیه را که تحت تحریم قرار دارند، مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، رسانه های بلژیک گزارش دادند که این کشور بیش از 50 میلیارد یورو (51 میلیارد دلار) وجوه متعلق به اشخاص حقیقی، شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی روسیه را که تحت تحریم قرار دارند، مسدود کرده است.

روزنامه Nieuwsblad به نقل از فرانسیس آدینز، سخنگوی بخش دارایی خدمات عمومی فدرال بلژیک نوشت: مجموع دارایی های مسدود شده شامل «همه نوع دارایی های مالی» مانند پول و سهام واقع در بلژیک و متعلق به 1229 نفر شامل سیاستمداران و بازرگانان و 110 نهاد مانند بانک ها و شرکت های روسی است.

آخرین باری که اطلاعات مربوط به دارایی های مسدود شده روسیه در بلژیک منتشر شد، در آوریل بود و این رقم به 3.5 میلیارد یورو رسید.

به گفته این روزنامه، بلژیک، که خانه یکی از بزرگترین شرکت‌های معاملات اوراق بهادار جهان موسوم به یوروکلیر است، همچنین جلوی 217 میلیارد یورو از این نوع معاملات را گرفت.

بر اساس گزارش راشاتودی ماه گذشته، دیدیه ریندرز، کمیسر عدالت اروپا اعلام کرد که دارایی‌های روسیه به ارزش نزدیک به 14 میلیارد یورو در سراسر اتحادیه اروپا مسدود شده است و بیش از 12 میلیارد یورو تنها در پنج کشور عضو اتحادیه اروپا مسدود شده است.

به گزارش رویترز، 23 میلیارد یورو دیگر متعلق به بانک مرکزی روسیه در ماه مه مسدود شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز