شاهد یک جهاد ویژه آبرسانی در شهرکرد هستیم/بسیج امکانات کشور برای حل مسئله آب چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۴۵۰۸
شاهد یک جهاد ویژه آبرسانی در شهرکرد هستیم/بسیج امکانات کشور برای حل مسئله آب چهارمحال و بختیاری
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: : ظرف 4 و 5 روز گذشته یک جهاد آبرسانی ویژه با دستور وزیر نیرو در استان شکل گرفته که جای تقدیر دارد اما وقتی حجم ترک‌فعل دولت گذشته به حدی است که حل مسئله به صورت کامل را زمان‌بر کرده است.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، ضمن اشاره به مسئله آب شرب در شهرکرد اظهار داشت: در روزهای اخیر سیلاب اتفاق افتاده در استان چهارمحال و بختیاری سبب شد به صورت غیر مترقبه چشمه کوهرنگ که نقش اصلی را داشت به دلیل گل‌آلودگی از مدار خارج شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در بیان ترک‌فعل‌های انجام شده در این حوزه گفت: متاسفانه کوتاهی دولت قبل از سال 1394 در تکمیل سامانه‌های پایدار آبرسانی به شهرکرد سبب شد تا 60 درصد این شهر با سیلاب اخیر دچار مشکل بشوند.

وی افزود: از لحظات ابتدایی شکل‌گیری این مسئله، همه ظرفیت‌های اجرایی وزارت نیرو و استان به میدان آمده است تا مشکل حل بشود.

حضور وزیر نیرو باعث بسیج عمومی امکانات کشور برای حل مسئله شهرکرد شد

راستینه با اشاره تماس‌های تلفنی 24 ساعته با وزیر نیرو و پیگیری موضوع گفت: با حضور وزیر نیرو در شهرکرد، ایشان از نزدیک مدیریت را برعهده گرفتند و با پیگیری‌های استاندار شاهد بسج عمومی امکانات و تسریع در اجرای سامانه‌های تامین آب بودیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ظرف امشب و فردا صبح یکی از سامانه‌های اضطراری وارد مدار شده و مشکلات مردم کار می‌شود.

در روزهای گذشته شاهد یک جهادآبرسانی ویژه در شهرکرد بودیم

وی ادامه داد: ظرف 4 و 5 روز گذشته یک جهاد آبرسانی ویژه با دستور وزیر نیرو در استان شکل گرفته که جای تقدیر دارد اما وقتی حجم ترک‌فعل دولت گذشته به حدی است که حل مسئله به صورت کامل را زمان‌بر کرده است.

راستینه ضمن تاکید بر صبر و استقامت مردم گفت: امیدواریم با حل اساسی مسئله گوشه‌ای از این صبر و شکیبایی مردم داده شود.

این نماینده مجلس با اشاره به دستور وزیر نیرو در زمینه تکمیل تصفیه‌خانه گفت: با دستور صادر شده، شهرکرد صاحب یک تصفیه‌خانه بزرگ و مجهز خواهد شد که دیگر مسائل ایجاد شده پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
بانو
|
-
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
آقای راستینه میشه حرف نزنی؟ پشیمونیم بهت رای دادیم.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز