۳۶ هزار کولر اموال تملیکی به مردم اعطاء شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۷۴۵۳۰
۳۶ هزار کولر اموال تملیکی به مردم اعطاء شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه سفر به استان خوزستان ۳۶ هزار کولر قاچاقی که سال ۹۷ کشف شده بود، را به مردم این استان اعطا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایامی که مردم و زائران حسینی در حال عبور برای سفر اربعین هستند، یکی از مهمترین موضوعاتی که بعد از ماه‌ها در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، استاندار خوزستان و قوه قضاییه به ثمر نشست این است که بزرگترین انبار مکانیزه کشور برای اولین بار در استان خوزستان و در قالب چندین سوله مجهز و امکان بازیابی سریع کالاها و عدم امکان فرسودگی افتتاح می‌شود.

وی افزود: شروع نسل نو در نظام اموال تملیکی و نگاهداری این اموال را در خوزستان شاهد هستیم؛ همانطور که اولین سفر استانی ریاست جمهوری از خوزستان آغاز شده اولین تحول در حوزه اموال تملیکی کشور نیز در خوزستان رخ داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بزرگترین و بالاترین ارزش مربوط به کالاهایی است که در طول پنج سال گذشته برای نگهداری آنها و عدم صدور حکم داشتیم، پرونده یک هزار و 62 دستگاه خودرو بود که با همکاری قوه قضاییه احکام آنها صادر و در مزایده رسمی در قالب یک هزار و 62 پارت برای عموم مردم باز می‌شود.

خاندوزی عنوان کرد: امیدوارم تا اواخر مهر ماه این کار نهایی و شاهد اقدامات تحولی بیشتری در حوزه اموال تملیکی کشور باشیم.

وی خبر داد: به غیر از بازدید این انبار و شهرک صنعتی شماره سه برگزاری نشست با مدیران و فعالان اقتصادی نیز جزو برنامه‌های سفر است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: اتفاق مهم دیگری که در این ایام برای خوزستان رقم خورده برگرداندن بیش از پنج هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی است که معادل ۱۰ سال گذشته بود؛ این مبلغ وصول و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌کنیم که کمک شایانی به توسعه محلی و استانی و گره‌گشایی پروژه‌های مختلف می‌کند.

بنا به این گزارش، عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در حاشیه این بازدید از پرداخت حق اجاره ۲۴ میلیارد تومانی ماهانه در انبارهای کشور خبر داد.

همچنین بنا به اعلام مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان، انبارهای پراکنده این اداره‌کل در مناطق کوت نواصر، جنگیه و برومی اهواز جمع‌آوری و یک مجموعه 14 هزار مترمربعی متشکل از چهار قطعه سوله در شهرک صنعتی شماره سه اهواز خریداری شد.

مسعود امینی با اشاره به اعتبار ۷۶ میلیارد تومانی خرید این انبار افزود: کالاهای 79 قبض پرونده در این سوله‌ها وجود دارد و با این انبار بزرگ ماندگاری کالاها یک تا سه ماه کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اعتبار دو میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات الکترونیکی تصریح کرد: یکی از سالن‌های این انبار خودرویی و موتوری است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز