کندی تردد زائران اربعین در مرز خسروی

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۵۰۰۱
کندی تردد زائران اربعین در مرز خسروی
استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر داریم زائرینی را که در پایانه خسروی بودند را با هماهنگی طرف عراقی اعزام می‌کنیم،

به گزارش حبرگزاری برنا، امیری مقدم در گفت و گو با رسانه ملی با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر بسته بودن مرز‌های شش گانه کشور، گفت: در حال حاضر داریم زائرینی را که در پایانه خسروی بودند را با هماهنگی طرف عراقی اعزام می‌کنیم، ولی با توجه به مشکلات تردد و تسهیلات و امکانات در داخل عراق این کار با کندی صورت می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه در خصوص پذیرایی در داخل کشور گفت: در شهر‌های اسلام آباد غرب تا منطقه دالاهو سرپل ذهاب، قصر شیرین، پیش بینی موکب‌های مناسب انجام شد و منازل و مدارسی نیز به همین منظور در اختیار این همایش عظیم قرار گرفته است.
استاندار کرمانشاه با توجه به ازدحام جمعیت گفت: زائرین عزیزی را که وارد استان و مرز شدند و در پایانه‌ها حضور پیدا کردند را از صبح براساس هماهنگی‌هایی انجام شده و در کمال آرامش و رعایت انضباط که خود زائرین دارند، اعزام می‌شوند.
آقای امیری مقدم در ادامه گفت: در مورد ترافیکی، وضعیت ما وضعیت نسبتاً مناسبی است همکاران پلیس ما همکاری خوبی داشتند، الان بعضی از زائرین ما در حال برگشت هستند و تعداد قابل توجهی از زوار که زودتر رفتند و الان دارند برمی گردند و در پیک مراسم‌ها برخورد نکردند و قطعا مورد توجه امام حسین (ع) هم هستند.
تلاش همه دست اندرکاران و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بر این است که ان شاء الله شرایطی فراهم بشود تا بتوانیم بقیه را هم اعزام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز