پایان کار بورس با رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۵۸۹۷
پایان کار بورس با رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 6 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 319 هزار واحدی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس در معاملات امروز (چهارشنبه 20 مهرماه) با رشد 6 هزار و 205 واحدی همراه بود و به رقم یک میلیون و 319 هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با 1391 واحد رشد، رقم 380 هزار و 270 واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای فولاد، شپدیس، فملی، نوری، فارس، شستا و وغذیر همراه نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای فمراد، شستا، شپنا، غزر، برکت، کدما و خگستر پر تراکنش های بازار بودند. 

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل با 54 واحد رشد به رقم 17 هزار و 970 واحد رسید و نمادهای دی، ولشرق، زاگرس، فرابورس، ددانا، گکوثر و شاوان پر تراکنش های بازار بودند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
ایهاالناس چرا نمی خواهید باور کنید که حقوقی ها با تبانی کردن با رئیس سازمان بورس و ناظرين و .... دارند کلاه سر سهامداران حقیقی می گذارند و سهم ارزشمند آنها را مفت و مجانی از چنگشان بیرون می کشند. حدود ۹۰ درصد این خریدار و فروشنده هایی که در مظنه ها مشاهده می کنید حقوقی هستند در لباس و به اسم حقیقی . از یک طرف فروشنده هستند و قیمت سهم را پایین می آورند و از طرفی دیگر خودشان همان سهم ها را می خرند که به اصطلاح میگن کُد به کُد . دستگاه قضا هم که از بورس هیچگونه سر رشته ای ندارد و حقوقی ها دارن به ریش سهامداران حقیقی می خندند. برای میلیونها نفر سهامدار بورسی هم جای سوال هست که نقش آقای عشقی رئیس سازمان بورس و فدایی رئیس فرابورس در جلوگیری از سقوط بورس تا بحال چی بوده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز