حمل‌ونقل ۸ و نیم میلیون تن کالای اساسی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۱۰۴۰
حمل‌ونقل ۸ و نیم میلیون تن کالای اساسی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱
جابه‌جایی بیش از ۸ و نیم میلیون تن کالای اساسی در نیمه نخست سال ۱۴۰۱، سبب تعادل و توازن در توزیع این کالاها براساس میزان مصرف مراکز جمعیتی در اقصی نقاط کشور و دسترسی آسان و مطمئن مردم به محصولات مورد نیازشان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)، مدیریت خدمات بازرگانی این شرکت در راستای انجام مأموریت‌های خود در زنجیره تأمین کالاهای اساسی، در ۶ ماه اول سال جاری، ۸ میلیون و ۵۸۱ هزار تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج، روغن خام، شکر خام و انواع دانه‌های روغنی را در سرتاسر کشور از طریق خطوط جاده‌ای و ریلی جابه‌جا کرد.

براساس این گزارش، در بخش عملیات ارسال کالاهای اساسی از بنادر، ۳ میلیون و ۶۷۵ هزار تن انواع کالاهای وارداتی به بنادر جنوبی و شمالی کشور از طریق شبکه معابر جاده‌ای و ریلی به مقصد ۲۱۰۰ مرکز ذخیره‌سازی در ۳۱ استان‌ ارسال شده است.

در این مدت، ۲ میلیون و ۶۰۹ هزار تن کالاهای اساسی در قالب حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی بین‌استانی به ۱۷۰۰ مرکز نگهداری مابین ۳۱ استان نیز جابه‌جا شده و علاوه بر آن، نسبت به تزریق مویرگی درون‌استانی، ۲ میلیون و ۲۹۷ هزار تن انواع این کالاها به ۱۳۳۰ نقطه در داخل ۳۱ استان ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز