چین‌لینک، یک توکن آینده‌دار در بازار کریپتو

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۲۹۷۴
چین‌لینک، یک توکن آینده‌دار در بازار کریپتو
تحلیلگران انتظار دارند تقاضا برای اوراکل‌های غیرمتمرکز در سال 2023 به شدت افزایش یابد؛ این مسئله باعث افزایش خیره‌کننده‌ی ارزش چین‌لینک خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چین لینک (LINK) یک نام مهم و برجسته در میان «اوراکل‌های غیرمتمرکز» است. با توجه به نیاز روزافزون قراردادهای هوشمند به داده‌های خارج از بلاک‌ چین و افزایش شدید تقاضا برای توکن‌سازی از سوی شرکت‌های فعال در این حوزه، چین لینک در سال 2023 می‌تواند به توکن بسیار مهم و پرطرفداری تبدیل شود.

اوراکل‌های غیرمتمرکز یکی از بخش‌های مهم دنیای کریپتو هستند که در سال 2023 احتمالا رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد. اوراکل‌ها مسئول برقراری ارتباط میان قراردادهای هوشمند در بلاک چین‌ با دنیای خارج از آن‌ هستند. اوراکل‌ها اطلاعات خارجی مورد نیاز را برای اجرای دقیق و صحیح قراردادهای هوشمند فراهم می‌کنند. به زبان ساده، اوراکل‌ها به عنوان پلی میان بلاک چین‌ و دنیای خارج از ‌آن عمل می‌کنند.

به عبارت دیگر، قراردادهای هوشمند به خودی خود نمی‌توانند داده‌های خارج از بلاک چین را به دست بیاورند. بنابراین، قراردادهای هوشمند برای کسب اطلاعاتی نظیر شرایط آب‌وهوایی یا شرایط فیزیکی محصولات و کالاها به داده‌های اوراکل‌ها نیازمند هستند. به همین دلیل، نیاز به اوراکل‌های غیرمتمرکز روز‌به‌روز بیش‌تر می‌شود.

چین لینک به عنوان یک اوراکل غیرمتمرکز در سال 2022 در پروژه‌های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. این مسئله باعث رشد قابل ملاحظه‌ی ارزش توکن چین لینک شده است. ولی به تازگی قرار است ویژگی جدیدی به چین لینک اضافه شود که مسلما باعث افزایش هر چه بیش‌تر ارزش توکن آن خواهد شد: امکان سهامگذاری.

به گفته‌ی مسئولان شرکت چین لینک، در 6 دسامبر (15 آذر) سال جاری امکان سهامگذاری به وسیله‌ی این توکن فراهم خواهد شد. به این ترتیب، دارندگان نودهای توکن چین لینک و کاربران این التکوین در افزایش امنیت خدمات این اوراکل غیرمتمرکز نقش خواهند داشت و بابت این کار پاداش دریافت خواهند کرد.

به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود ارزش توکن چین لینک (LINK) در آینده‌ی نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

چین لینک با 3.26 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 6.72 دلار معامله می‌شود. به علاوه، ارزش چین لینک ظرف یک هفته‌ی گذشته 9.22 درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، ارزش کل بازار این توکن نیز با 3.04 درصد افزایش به 3,412,796,424 دلار رسیده است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از لحاظ ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، چین لینک یک رتبه بالاتر از کازماس (ATOM) و یک رتبه پایین‌تر از رپد بیت کوین (WBTC) در جایگاه بیست و یکم قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما