واحد شماره ۴ نیروگاه کارون ۳ به شبکه سراسری پیوست

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۸۱۹۴
واحد شماره ۴ نیروگاه کارون ۳ به شبکه سراسری پیوست
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ از اتصال موفقیت آمیز واحد شماره ۴ این نیروگاه پس از تعمیرات سالیانه به شبکه سراسری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید حمید صالحی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳، با اعلام پیوستن واحد شماره ۴ نیروگاه کارون ۳ به شبکه سراسریاظهار داشت: کارهای مهمی از قبیل انجام کلیه تست های غیرمخرب بر روی رانر و دیسک شیر پروانه‌ای، دمونتاژ و سرویس رادیاتورهای ژنراتور، رفع نشتی روغن از ویکت گیت‌ها، المنت پمپ‌های روغن سامپ شیر پروانه‌ای و … انجام شد.
وی بیان کرد: در بخش ابزاردقیق نیز بر روی پنل‌های کنترل محلی دریچه‌ها، پنل های سیستم‌های حفاظت، سیستم کنترلی تجهیزات اصلی و جانبی، کالیبراسیون تجهیزات اقدامات اساسی صورت گرفت.
به گفته صالحی در بخش الکتریک علاوه بر تست های الکتریکال ژنراتور، ترمیم نقاط معیوب سیم پیچ ژنراتور و شست و شوی مقره خط۲ تیک آف یارد نیز به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ هدف از این تعمیرات را علاوه بر برطرف کردن نواقص واحدها، اقدامات پیشگیرانه و بالا بردن ضریب اطمینان تولید در پیک شبکه مصرف در تابستان سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز