ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج / ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۳۱۸۳
ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج / ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد و گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

برقی افزود: در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها می‌توان به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس اشاره کرد.

وی آخرین وضعیت جوی را نیز به این شرح اعلام‌کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران ، گلستان و گیلان ÷یش بینی شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را برای محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود اعلام کرد و افزود: مسیر جایگزین از آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

به گفته برقی محور مسدود شریانی محور ریگان – ایرانشهر و محور مسدود غیرشریانی محور جدید هشتگرد – طالقان  و  گنجنامه - تویسرکان است.

همچنین محورهای دارای انسداد فصلی  محور لاسم - ارجمند، وازک - بلده و سروآباد – پاوه - سی سخت - پادنا گزارش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز