بازار گاوها و خرس‌ها در هم شکسته شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۰۹۸۴
بازار گاوها و خرس‌ها در هم شکسته شد
بازار بین گاوها و خرس‌ها درهم شکسته دیده می‌شود، اما گاوها کنترل را پس گرفته‌اند و قیمت‌ها را به 1.12 دلار رسانده‌اند، جایی که اکنون هستند و ارزش بازار با 2.8 درصد افزایش به 247,798,042 دلار رسید.

به گزارش خبرنگار بازار خبرگزاری برنا؛ بر اساس تحلیل Sushiswap، یک روند صعودی در 24 ساعت گذشته بر نمودارها غالب بوده است. قیمت سکه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اکنون ارزش آن 1.12 دلار است که فقط در روز گذشته 3.45 درصد افزایش یافته است. این حرکت صعودی با خوش بینی عمومی بازار ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود که در نتیجه افزایش معاملات اخیر افزایش یافته است.

بازار بین گاوها و خرس‌ها درهم شکسته دیده می‌شود، اما گاوها کنترل را پس گرفته‌اند و قیمت‌ها را به 1.12 دلار رسانده‌اند، جایی که اکنون هستند. حجم معاملات SUSHI در روز گذشته تا حدودی افزایش یافته است و اکنون پس از افزایش 73.34 درصدی به 64,829,166 دلار می رسد. ارزش بازار با 2.8 درصد افزایش به 247,798,042 دلار رسید.

در حال حاضر، سطح حمایت کلیدی در 1.09 دلار، ثابت نگه داشتن قیمت سوشی و حفظ ارز در سطح بالا است. مهمترین آنها سطح حمایت 1.08 دلاری است که از افت بسیار پایین قیمت جلوگیری کرده است. سطح مقاومت 1.95 دلاری که هدف فعلی سوشی است نیز تأثیر زیادی بر روند مثبت فعلی داشته است.

قیمت سوشی در حال حاضر از باند بالا گذشته است که نشان دهنده روند صعودی مثبت است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) که در حال حاضر روی 61.26 قرار دارد و به تدریج به سمت منطقه اشباع خرید حرکت می کند، نشان می دهد که قیمت ها ممکن است قبل از پیشرفت در این سطوح تثبیت شوند. خط MACD (آبی) که به صورت روزانه بالای خط سیگنال حرکت می کند، نشان می دهد که حرکت صعودی در حال افزایش است (نارنجی).

روند صعودی این خط MACD و حرکت آن به سمت منطقه مثبت برای تداوم تسلط صعودی در بازار سوشی. این پیش‌بینی صعودی با بالا و بالاتر رفتن هیستوگرام در ناحیه سبز معتبرتر می‌شود.

تجزیه و تحلیل قیمت 4 ساعته SUSHI نشان می دهد که با وجود تلاش خرس ها برای معکوس شدن، بازار یک خط روند صعودی ملایم ایجاد کرده است. قیمت ها در چهار ساعت گذشته تغییر چندانی نکرده است. خرس ها قیمت ها را اندکی در 1.115 دلار پایین نگه داشته اند و انتظار می رود این کار را در کوتاه مدت و قبل از برگشت انجام دهند. نوسانات جفت SUSHI/USD نیز در حال افزایش است که نشانه مثبتی برای خریداران از نظر روند قیمت در آینده است.

به طور کلی، احساسات بازار برای SUSHI مثبت است و به نظر می رسد که سکه در آینده نزدیک به افزایش خود ادامه دهد. خط روند صعودی در حال حاضر از قیمت‌ها حمایت می‌کند و اگر گاوها بتوانند کنترل بازار را حفظ کنند، SUSHI می‌تواند سود بیشتری را شاهد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز