لایحه بودجه ۱۴۰۲

پیش‌بینی بودجه ۱۲۱ هزار میلیارد ریالی برای وزارت صمت

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۴۲۱۶۶۹
پیش‌بینی بودجه ۱۲۱ هزار میلیارد ریالی برای وزارت صمت
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ بودجه ۱۲۱ هزار و ۵۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریالی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت شامل ۴۲ هزار و ۵۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای و ۷۹ هزار و ۲ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای است.

برپایه این گزارش، بودجه دستگاه اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ۹۵ هزار و ۲۲۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین بودجه سازمان توسعه تجارت ۱۷ هزار و ۶۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال، سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ۱۸۴ میلیارد ریال، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ۴۰۰ میلیارد ریال و شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سه‌هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال تعیین شد.

در لایحه بودجه سال آینده، برای سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی ۶۷۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال، مرکز توسعه تجارت الکترونیک ۵۴۶ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز