بازار گاوها پس از یک دوره روند نزولی سرازیر شدند

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۳۷۳۷
ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم به دلیل احساسات قوی بازار که شاهد افزایش بیش از 20 درصدی قیمت آنها در 7 روز بوده است، به بالاترین سطح ماهانه رسیده اند و به ترتیب بالای 20500 دلار و 1500 دلار معامله می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم به دلیل احساسات قوی بازار که شاهد افزایش بیش از 20 درصدی قیمت آنها در 7 روز بوده است، به بالاترین سطح ماهانه رسیده اند و به ترتیب بالای 20500 دلار و 1500 دلار معامله می شوند.

مطابق با این احساسات مثبت، گاوها پس از یک دوره روند نزولی به بازار STEPN (GMT) سرازیر شدند و حرکت نزولی قبلی بازار را لغو کردند. این واکنش صعودی باعث شد قیمت GMT با 4.20 درصد افزایش به 0.4887 دلار در زمان انتشار برسد.

افزایش صعودی در نوسان نگه داشتن قیمت GMT بین 0.4664 و 0.5388 دلار موفق بود. اگر روند مثبت حفظ شود، سرمایه گذاران ممکن است پیش بینی کنند که قیمت GMT بیش از سطح مقاومت فعلی خود با هدف احتمالی 0.60 دلار افزایش یابد.

شکست بیش از 0.60 دلار نشان دهنده شروع یک رالی صعودی به سمت سطح مقاومت بعدی است که حدود 0.70 دلار است. با این حال، اگر دوره گاو نر به پایان برسد و قیمت GMT به زیر سطح حمایت 0.4664 دلار سقوط کند، سرمایه‌گذاران باید خود را برای کاهش بیشتر به سطح 0.40 دلار آماده کنند، که ممکن است در بلندمدت برای قیمت‌های GMT فاجعه‌بار باشد.

RSI بازار GMT در حال حاضر روی 43.20 است که به سمت جنوب و زیر خط سیگنال حرکت می کند که نشان دهنده یک نوسان منفی بالقوه در آینده نزدیک است. اگر RSI در این مسیر حرکت کند، به این معنی است که فشار خرید در حال محو شدن است و بازار به سمت فرصت‌های فروش می‌رود.

روند صعودی کوتاه‌مدت به پایین‌تر از MA بلندمدت نیز یک علامت هشدار برای معامله‌گران است مبنی بر اینکه ممکن است یک روند نزولی قریب‌الوقوع باشد. این توسط مقادیر میانگین متحرک 5 روزه (0.5061) و میانگین متحرک 20 روزه (0.5124) پشتیبانی می شود. با توجه به اینکه میانگین متحرک کوتاه مدت در حال حاضر کمتر از میانگین متحرک بلندمدت است، معامله گران ممکن است عجله داشته باشند که سود کسب کنند و خطر نزولی را افزایش دهند.

نگاهی دقیق تر به نمودار قیمت GMT نشان می دهد که با وجود مسیر صعودی فعلی بازار، حرکت صعودی در حال محو شدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز