۲.۵ تریلیون «شیبااینو» توسط نهنگ های برتر یک شبه گرفته شد!

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۵۹۶۱
۲.۵ تریلیون «شیبااینو» توسط نهنگ های برتر یک شبه گرفته شد!
نهنگ های SHIB به انباشت تهاجمی ارز رمزپایه میم مورد علاقه خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ داده‌های ارائه‌شده توسط ردیاب کیف پول WhaleStats نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، نهنگ‌های برتر در زنجیره اتریوم به میزان زیادی ذخیره Shiba Inu خود را افزایش داده‌اند و تریلیون‌ها توکن میم به آن اضافه کرده‌اند. به ارزش 31 میلیون دلار شیبا به کیف پول ها اضافه شد طبق آمار WhaleStats، در 24 ساعت گذشته، ارزش دلار شیبا اینو، دومین میم کوین محبوب از نظر ارزش بازار، از 578,489,756 دلار به 624,917,962 دلار افزایش یافت.

این بدان معناست که ذخیره جمعی SHIB آنها 2,534,750,613,246 Shiba Inu افزایش یافته است. بنابراین، میم کوین همچنان در جایگاه سوم دارایی های برتر قرار دارد و پس از اتریوم و استیبل کوین USDT قرار دارد.

انتظار می رود شیباریوم در روز 14 فوریه عرضه شود همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، توسعه دهنده اصلی Shiba Inu Shytoshi Kusama متنی را به بیوگرافی خود در توییتر اضافه کرد که نشان می دهد گام های نهایی برای راه اندازی نسخه بتا Shibarium در حال حاضر در حال انجام است.

او در آن متن از جعبه ای به شکل قلب نام برد که در آن شیباریوم به جامعه ارائه می شود. بسیاری از حساب های برجسته SHIB این اشاره مبهم را به عنوان روز دقیق انتشار - 14 فوریه(ولنتاین) در نظر گرفتند.

رمز ارز شیبا در 24 ساعت گذشته نزدیک به 6 درصد افزایش یافت و اکنون با قیمت 0.00001211 دلار معامله می شود. BONE توکنی است که تراکنش ها را در شیباریوم تقویت می کند، به بالاترین سطح محلی 1.5 دلار رسید و همچنین کاربران جدید را به تعداد کل بیش از 28000 نفر اضافه کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز