قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین کاهش می یابد

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۷۰۷۶
قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین کاهش می یابد
ارزهای بیت کوین و اتریوم از 11 ژانویه 8 درصد کاهش یافته است، زیرا افزایش قیمت بیت کوین بیشتر از اتر بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار اخیراً با قیمت 22968 دلار معامله شد که تقریباً یک واحد درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. بیت کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از 35 درصد افزایش یافته است زیرا نشانه های مشخصی مبنی بر کاهش قیمت ها بدون سقوط اقتصاد در رکود شدید است. .

با این حال، تعدادی از تحلیلگران متقاعد نیستند که این رالی پس از یک بازار نزولی تقریباً 14 ماهه و انبوهی از شکست‌های ارزهای دیجیتال که اعتقاد شکننده مردم به صنعت را متزلزل کرده است، ادامه یابد.

جف دورمن، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Arca، در یک تفسیر هفتگی، بر بازگشت بیت‌کوین و «رنسانس شدید» توکن‌ها از «برنامه‌ها و پروتکل‌ها تا حد زیادی مرده باقی مانده‌اند» و همچنین دشواری در پیش‌بینی افزایش فعلی اشاره کرد. "فقط یک افزایش قیمت در بازار نزولی بود یا اگر افزایش قیمت بطور بازتابی جرقه ای برای فعالیت اقتصادی کافی برای توجیه حرکت قیمت ایجاد کند."

دورمن نوشت: «در سطح خرد، بیشتر برنامه‌ها و پروتکل‌های فردی هنوز نزدیک به سطوح پایینی از کاربران و فعالیت هستند»، حتی اگر بسیاری از آنها در هفته‌های اخیر بیش از 100 درصد افزایش یافته باشند. چیزی بین منطقه مرده سال گذشته و سرخوشی سال 2021."

اتریوم نیز افزایش یافت و سپس در روز دوشنبه کاهش یافت، اما همچنان به راحتی بیش از 1600 دلار معامله می‌شود که تقریباً ثابت از یکشنبه، همان زمان است. سایر ارزهای دیجیتال اصلی به ترتیب با AVAX، توکن پروتکل لایه پایه Avalanche، و XRP، رمزنگاری بومی بلاک چین عمومی منبع باز XRP Ledger، بیش از 4% و 5% افزایش یافتند، اما AXS، توکن حاکمیتی پلتفرم بازی. Axie Infinity، افت بیش از 12٪. AXS در روز یکشنبه بیش از 40 درصد افزایش یافته بود. شاخص بازار CoinDesk (CMI)، معیاری برای عملکرد بازار ارزهای دیجیتال پیشرو، اندکی افزایش یافت.

شاخص‌های سهام برای ادامه روند رو به رشد خود در سال جاری با جهش 2 و 1.2 درصدی به ترتیب نزدک و اس اند پی 500 با تمرکز بر فناوری، در بحبوحه امیدواری بازار مبنی بر اینکه بانک مرکزی ایالات متحده افزایش بعدی نرخ بهره خود را از 50 و 50 کاهش خواهد داد، بالاتر بسته شدند. 75 واحد بر ثانیه افزایش (bps) در هشت ماه گذشته به 25 واحد در ثانیه.

در همین حال، وکلای جنسیس گلوبال روز دوشنبه به یک دادگاه ورشکستگی فدرال در شهر نیویورک گفتند که در دو ماه گذشته با نمایندگان طلبکاران و دفتر امین ایالات متحده "شور ساعت" کار کرده اند تا به یک "راه حل توافقی" برسند. طلبکاران شرکت درگیر در اوایل ماه جاری، جنسیس گلوبال هولدکو - شرکت هلدینگ جنسیس گلوبال کپیتال - و دو شرکت تابعه آن، جنسیس آسیا پاسیفیک (GAP) و جنسیس گلوبال کپیتال (GGC) برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 - بخشی از پیامدهای صرافی ارزهای دیجیتال - ثبت نام کردند. سقوط FTX

مایکل درشویتز، رئیس کمیته ریسک Arca در تفسیر شرکت خود نوشت که پرونده فصل 11 نشان دهنده یک "پایان بازی" برای "ورشکستگی عمومی طولانی مدت" است.

درشوویتز نوشت: «فصل 11 فرآیند مفیدی برای باقی ماندن بدهی ها و مذاکره در مورد تجدید ساختار تایید شده توسط دادگاه است.

اتریوم نسبت به بیت کوین رو به کاهش بوده است، علیرغم اینکه دوباره دچار کاهش تورم شده است.

ارزهای بیت کویین و اتریوم از 11 ژانویه 8 درصد کاهش یافته است، زیرا افزایش قیمت بیت کوین بیشتر از اتر بوده است.

کاهش نسبت بیت کویین و اتریوم با کاهش عرضه اتریوم اتفاق می‌افتد. عرضه فعلی اتریوم در حال حاضر 2788 ETH کمتر از عرضه آن در سپتامبر 2022 است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای جفت بیت کویین و اتریوم از آن زمان به زیر 40 کاهش یافته است و آخرین بار در دسامبر به سطحی رسیده است.

کاهش بیشتر زیر 30 می‌تواند فرصتی قانع‌کننده برای سرمایه‌گذاران افزایشی اتریوم فراهم کند تا به موقعیت‌های خود اضافه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز