دولت هند جریمه های مالیاتی جدید رمزنگاری را معرفی می کند

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۱۴۲۳
دولت هند جریمه های مالیاتی جدید رمزنگاری را معرفی می کند
دولت هند جریمه های مالیاتی جدیدی را برای کریپتوها اعمال کرده است، از جمله برای عدم پرداخت مالیات کریپتو کسر شده در مبدا (TDS).

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ دولت هند جریمه های مالیاتی جدیدی را برای کریپتوها اعمال کرده است، از جمله برای عدم پرداخت مالیات کریپتو کسر شده در مبدا (TDS). با ناامیدی جامعه کریپتو، وزیر دارایی، نیرمالا سیتارامان، در سخنرانی بودجه امسال خود به رمز ارز اشاره ای نکرد. مالیات بر درآمد کریپتو 30 درصد باقی می ماند در حالی که TDS 1 درصد باقی می ماند.

بدون تخفیف مالیاتی رمزنگاری در هند

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، یک روز پس از ارائه نظرسنجی اقتصادی سال جاری که بر نیاز به "رویکرد مشترک برای تنظیم اکوسیستم کریپتو" تاکید کرد، بودجه اتحادیه 2023 را در پارلمان ارائه کرد.

با ناامیدی جامعه کریپتو هند، سیتارامن در سخنرانی بودجه خود هیچ اشاره ای به رمزارز نکرد. پس از سخنرانی او، بسیاری از حامیان کریپتو هند در توییتر نظرات خود را بیان کردند. نیراج کهندلوال، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارز Coindcx، در توییتی نوشت:

هیچ تغییری در مالیات کریپتو در هند در جلسه بودجه وجود ندارد. 1% TDS و 30% سود است. این موضوع هند را برای یک سال دیگر در معرض آسیب وب3 قرار می دهد.

Sathvik Vishwanath، مدیر عامل صرافی کریپتو هند Unocoin، نوشت: «این بار در بودجه هیچ اشاره ای به کریپتو یا بلاک چین نشده بود. یک سال از اعلام 1% TDS می گذرد و همه فکر می کردیم این صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد. انجام داد! اکنون ما نیاز به اصلاحات مجدد داریم.»

راجاگوپال منون، معاون صرافی ارز دیجیتال وزیرکس، اظهار داشت: «بودجه اتحادیه هند در سال 2023 هیچ تغییری در مالیات‌های موجود بر روی رمزارزها ایجاد نکرد و شرکت‌های کریپتو هندی را در پلکانی به سوی بهشت رها کرد. به دلیل مالیات های بالا و فقدان یک چارچوب نظارتی محکم که پیشرفت در صنعت را خفه می کند، بلاتکلیفی طولانی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز