​وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌های آب و برق وارد استان کرمان شد

۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۱:۳۱
کد خبر: ۱۴۳۴۴۷۹
​وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌های آب و برق وارد استان کرمان شد
وزیر نیرو صبح امروز به منظور افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های کلان صنعت آب و برق وارد استان کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه، همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق وارد کرمان شد و مورد استقبال رسمی استاندار، نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان قرار گرفت.
با سفر امروز وزیر نیرو ضمن افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی «مهتاب کویر» زرند کرمان، عملیات اجرایی پروژه تامین اضطراری آب کرمان و رفسنجان از دریای خلیج فارس کلید می‌خورد.
همچنین با حضور وزیر نیرو، عملیات اجرایی طرح آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت آغاز می‌شود.
بنابر این گزارش، احداث فیدر 300 کیلوولت پست 132 کیلوولت، توسعه و افزایش ظرفیت پست 132 کیلوولت و نیز احداث خط 400 کیلوولت در شهرهای بم، قلعه گنج، کرمان، فاریاب، رفسنجان، کهنوج، شاهماران و جیرفت از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی سفر محرابیان به کرمان است.
همچنین در سفر وزیر نیرو، پروژه‌های توسعه، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر، تبدیل شبکه سیمی به کابل نگهدار و نصب کنتورهای هوشمند در شهرستان‌های شمال استان کرمان، روستاهای فاقد برق، طرح بهارستان و عملیات اجرایی 620 پروژه برق‌رسانی در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.
در همین راستا، کلنگ پروژه برق‌رسانی به 9 روستای فاقد برق، توسعه و احداث توزیع، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع جهت رفع افت ولتاژ، هوشمندسازی شبکه و تحویل مولد خورشیدی عشایر در کنار احداث پست 320 کیلوولت و خط ارتباطی در شهرهای کهنوج، جیرفت، سیرجان، شهربابک و رابر به زمین زده می‌شود.
برق‌رسانی به 8 روستای فاقد برق و پروژه‌های توزیع شمال استان کرمان از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن امروز با حضور محرابیان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز