همکاری ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با سازمان اتکا

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۰۱۷۶
همکاری ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با سازمان اتکا
معاون معاونت اول قوه قضاییه با بیان اینکه تکیه بر اقدامات دانش بنیان در تمامی فعالیت های سازمان اتکا مشهود است گفت: ما آمادگی همکاری مشترک را با یکدیگر داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرخ زاد جهانی معاون اول قوه قضاییه پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان اتکا با اعلام حمایت از اقدامات این سازمان گفت: در صورت وجود مشکلات حقوقی، آماده همکاری با سازمان اتکا است.

فرخ زاد جهانی معاون معاونت اول قوه قضاییه با بیان اینکه در 2 سال گذشته موضوع حمایت از اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید دانش بنیان از محورهای اصلی اقتصاد در کشور بوده است.

وی افزود: تکیه بر اقدامات دانش بنیان در تمامی فعالیت های سازمان اتکا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه در قوه قضاییه ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی در سطوح بالایی باحضور معاون اول قوه قضاییه تشکیل می شود.

فرخ زاد جهانی گفت: این آمادگی در قوه قضاییه وجود دارد که در صورت وجود مشکلات حقوقی همکاری کاملی با سازمان اتکا داشته باشد. جهانی فعالیت های اتکا را ارزشمند و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

معاون اول قوه قضاییه در پایان تاکید کرد: اقداماتی که در این سازمان انجام شده است به نوبه خود خاص وقابل توجه است و اقدام دانش بنیان سازمان اتکا در حوزه تولید پروتئین گیاهی و نوآوری در زمینه آبیاری را بسیار جالب عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز