آغازعملیات نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند

۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۳۵۱۵
آغازعملیات نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند
وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات راهداری نوروز ۱۴۰۲ در سراسر کشور آغاز شده و از هفته آینده فعالیت‌های اجرایی خدمت رسانی به طور عمومی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، از انجام چندین اقدام در بخش راهداری توسط وزارت راه و شهرسازی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: اقدام نخست تدارک یکصد ایستگاه استراحت و نشاط با شعار "سفر شاد، ایران آباد" در برخی از مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه ها و ایستگاه های راه‌آهن و فرودگاهی و در هر نقطه ای است که به لحاظ ایمنی محدودیت نداشته باشد که بیش از ۶ ساعت برنامه در روز دراین ایستگاه‌ها ارایه می‌شود.
بذرپاش ادامه داد: از دستگاه های امدادرسان و خدماتی خواسته‌ایم که با استقرار در این ایستگاه هاشادی و آرامش را در طول سفر برای مردم فراهم کنند .
وی افزود: تلاش کردیم تا با گروه‌های جهادی شهرها هماهنگ باشیم تا در ایام ماه مبارک رمضان بر اساس منابع و ظرفیت ها، سفره های افطاری ساده را برپا کنیم.
وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: ایستگاه های ریلی و فرودگاهی نیز در کنار ایستگاه های جاده ای فضای بانشاطی را توام با ارایه خدمات فرهنگی و هنری به مردم ارایه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز