نرخ تورم بیت کوین سه برابر کمتر از دلار است

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۴۶۵۷
نرخ تورم بیت کوین سه برابر کمتر از دلار است
نرخ تورم بیت کوین ارز دیجیتال پیشرو در مقایسه با نرخ دلار آمریکا (USD) حداقل سه برابر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ نرخ تورم بیت کوین ارز دیجیتال پیشرو در مقایسه با نرخ دلار آمریکا (USD) حداقل سه برابر کاهش یافته است.

قابل ذکر است، نرخ تورم فعلی BTC حدود 1.8٪ است. از زمان آغاز به کار سکه در سال 2009، نرخ تورم در یک روند کاهشی ثابت ایستاده است.

1

در مقایسه، نرخ تورم سالانه دلار آمریکا در سال 2023 6.4 درصد است که نشان می دهد نرخ تورم دلار آمریکا 3.57 برابر بیشتر از بیت کوین است.

2

معمولاً نرخ تورم بیت کوین پس از هر چهار سال در طول رویداد نصف شدن کاهش می یابد. انتظار می‌رود رویداد نصف شدن بعدی در ماه می 2024 رخ دهد. در حالی که در سال 2011، نرخ تورم بیت کوین 50 درصد بود، پس از نصف شدن اول در سال 2012، به تقریباً 12 درصد کاهش یافت. در نیمه دوم در سال 2016، به کاهش یافت. 4-5٪.

در طی نصف شدن قبلی، ارزش بیت کوین افزایش یافته و در حال حاضر به قیمت 22438 دلار رسیده است که نشان می دهد پس از هر نصف شدن قیمت سکه افزایش می یابد و در نتیجه نرخ تورم کاهش می یابد.

3

به طور قابل توجهی، نرخ تورم فعلی در سطحی بسیار کمتر از نرخ تورم پولی ۲ درصدی فدرال رزرو ایالات متحده است.

نیک تیمیراوس، خبرنگار ارشد اقتصادی وال استریت ژورنال اظهار داشت که هدف تورم بالاتر به اجرای سیاست های پولی بهتر کمک می کند.

بانک‌های مرکزی احتمالاً نمی‌خواهند هدف تورم خود را دوباره تعریف کنند، اما اگر بتوانند تورم را طی یکی دو سال آینده به 3 درصد برسانند، باید با آن زندگی کنند.

جالب توجه است که مدل کاهش تورم بیت کوین عامل کلیدی برای کاهش نرخ تورم سکه است. این نرخ به سیستم پاداش ماینرها بستگی دارد که در طول هر رویداد نصف تقسیم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز