برای ساخت پروژه های مسکونی از فاینانس های خارجی استفاده می شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۴۴۶۱۷۹
برای ساخت پروژه های مسکونی از فاینانس های خارجی استفاده می شود
عضو هئیت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: با استفاده از تخصص شرکت های داخلی و فاینانس های خارجی می توان پروژه های مسکونی با کیفیت در کشور ساخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهاب سعادت نژادعضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان اظهار کرد: اکنون با کمک شرکت‌های خارجی و ورود تکنولوژی ساخت به کشور و توان مهندسان و شرکت‌های داخلی به سمت صنعتی سازی پیش برویم و دولت باید از این روش ساخت حمایت کندچراکه مسائل مالی و پروژه ها را با استفاده از آورده های شرکت‌های خارجی یا فاینانس پروژه ها می توان حل کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: ساخت ساختمان‌های ارزان نتیجه ای جز ء بی کیفیتی و ساخت ناایمن ساختمان ها ندارد و در نهایت ساختمان های بی کیفیت  با جان و مال میلیون ها انسان بازی می کند.

وی افزود:  وزیر  راه و شهر سازی نگاه مثبت تری به ساخت ساختمان با کیفیت و قیمت واقعی دارد و به دنبال آن هستیم که با تفاهم با شرکت‌های بزرگ خارجی و ایجاد کنسرسیوم هایی بین شرکت‌های خارجی و داخلی بتوانیم با تبادل تکنولوژی ساخت صنعتی سازی در کشور را رونق دهیم و از توان مالی اینگونه شرکت‌ها در کشوراستفاده کنیم.

سعادت نژاد گفت: ساخت مسکن با کیفیت و ایمن بسیار مهم است و هم اکنون تولیدات و کارخانه های تولیدی بسیار خوبی در کشور وجود دارد که می توان با کمک متخصصان داخلی و همکاری با شرکت‌های خارجی ساخت ساختمان را به سمت صنعتی سازی برد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز