تشریح اهداف حضور بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۶۹۳۷
تشریح اهداف حضور بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش
بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش کیش حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، که 24 تا 26 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، محلی برای عرضه تازه ترین دستاوردهای صنایع حوزه پتروشیمی و پالایش با تمرکز بر نوآوری و فناوری های نوین و توسعه زنجیره ارزش پایین دست پتروشیمی است. 

توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و صنایع مرتبط به عنوان زیرساخت های اساسی کشور، نه تنها صادرات غیرنفتی را افزایش می دهد، بلکه وابستگی کشور به محصولات تولیدی آن‌ها را نیز کاهش داده و سهم قابل توجهی در خودکفایی ایران اسلامی خواهد داشت. 

بانک دی که با فعالان حوزه پتروشیمی و پالایش تعاملی گسترده دارد و پیشتر در زمینه تامین مالی این بخش اقدامات گسترده ای انجام داده است، این بار نیز با حضور فعال در نمایشگاه، پیشنهادهای تازه ای برای متقاضیان مشاوره و منابع مالی ارائه خواهد کرد.  معرفی و ارائه محصولات و خدمات در حوزه‌های بانکداری باز ، برای مشتریان شرکتی و نیز معرفی و ارائه خدمات ارزی و ریالی در حوزه تسهیلات، حساب های بانکی و خدمات اعتباری، تنها بخشی از فعالیت های بانک دی در این نمایشگاه خواهد بود. 

علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از طرح های نوین بانکی و نیز مشاوره های مالی و اقتصادی مدیران و کارشناسان بانک دی، در طول برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه 38، از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما