آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۹۰۵۵
آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا
شرکت امداد خودرو سایپا و ایران‌خودرو در راستای خدمات رسانی به مشتریان خود، طرح مشترک خدمات امدادی ویژه نوروز ۱۴۰۲ را در سطح کشور به مدت ۲۰ روز به اجرا در می آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در آستانه فرارسیدن سال نو و شروع سفرهای نوروزی به جهت تسهیل سفر مسافران، صبح امروز مراسم آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو برگزار شد.

 این طرح امدادی مشترک از امروز ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

در این طرح امدادی مشترک ۳۳۰۰ اکیپ به مشتریان خدمات رسانی خواهند کرد و با این ظرفیت تمامی جاده‌های اصلی و فرعی بین شهری تحت پوشش شبانه‌روزی این طرح امداد‌رسانی قرار خواهند گرفت.

همچنین علاوه بر امداد‌رسانی به خودروهای این دو شرکت، خدمات حمل خودرو برای دیگر خودروها نیز با توجه به ظرفیت‌های تعیین شده انجام خواهد شد.

IMG_20230315_111435_504

براساس همکاری صورت گرفته میان دو شرکت ایران خودرو و سایپا در حوزه خدمات پس از فروش و و امدادرسانی به مشتریان از این پس ارایه خدمات امدادی در سراسر کشور با پوشش مراکز تماس این دو مجموعه، با سرعت و کیفیت بالاتر به مشتریان ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز