۴۶ هزار گزینه بیت کوین بزودی منقضی می‌شوند

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۵۰۳۰۴
پلتفرم داده‌های معامله‌گر اختیاری، GreeksLive، در 17 مارس توییت کرد که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر رویداد مهمی را تجربه می‌کند زیرا 446هزار گزینه بیت‌کوین و 288هزار گزینه اتریوم به زودی منقضی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ پلتفرم داده‌های معامله‌گر اختیاری، GreeksLive، در 17 مارس توییت کرد که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر رویداد مهمی را تجربه می‌کند زیرا 446هزار گزینه بیت‌کوین و 288هزار گزینه اتریوم به زودی منقضی می‌شوند.

46000 گزینه بیت کویین با نسبت تماس 1.11، حداکثر نقطه درد 23000 دلار و ارزش تصوری 1.18 میلیارد دلار در شرف انقضا هستند.

288000 گزینه اتریوم با نسبت تماس 1.12، حداکثر نقطه درد 1550 دلار و ارزش فرضی 490 میلیون دلار در شرف انقضا هستند.

این انقضاها احتمالاً بر قیمت بازار هر دو ارز دیجیتال تأثیر می گذارد و ممکن است منجر به افزایش نوسانات شود.

به گفته GreeksLive، Put Call Ratio، معیاری کلیدی که برای ارزیابی احساسات بازار استفاده می‌شود، نشان می‌دهد که در حال حاضر بازار برای بیت کوین با نسبت 1.11 و برای اتریوم با نسبت 1.12 اندکی نزولی است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمال بیشتری دارد که گزینه‌های فروش را بخرند، که محافظت از جهت نزولی را ارائه می‌دهد، به جای گزینه‌های فراخوان، که بالقوه صعودی را ارائه می‌دهند.

بزرگترین نقطه درد یا قیمت اعتصابی که در آن بیشترین تعداد آپشن ها نگهداری می شود، برای بیت کوین 23000 دلار است در حالی که برای اتریوم 1550 دلار است. این بدان معناست که اگر قیمت هر یک از ارزهای دیجیتال در بازار به زیر این سطوح سقوط کند، تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذارانی که این گزینه‌ها را در اختیار دارند ممکن است ضرر کنند.

علاوه بر این، ارزش اسمی گزینه های بیت کوین منقضی شده 1.18 میلیارد دلار برآورد شده است، در حالی که ارزش اسمی گزینه های اتریوم 490 میلیون دلار برآورد شده است. این نشان دهنده مقدار قابل توجهی از سرمایه است که به طور بالقوه می تواند تحت تأثیر حرکات بازار قرار گیرد.

اخیراً، بازار ارزهای دیجیتال با دو برابر شدن پوزیشن های هفتگی بیت کوین و افزایش قابل توجهی نسبت موقعیت های نزولی، نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. این نشان می دهد که عدم اطمینان در بازار رو به افزایش است و سرمایه گذاران در حال اتخاذ مواضعی هستند که آنها را از خطرات احتمالی نزولی محافظت می کند.

در همین حال، قیمت بیت کوین در پاسخ به یک محیط کلان بسیار صعودی به بالای 26000 دلار رسیده است و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است آخر هفته صعودی در پیش باشد.

فدرال رزرو ایالات متحده ظرف یک هفته، دارایی های بی سابقه 300 میلیارد دلاری را به پرتفوی خود اضافه کرده است و کاهش کمی را معکوس کرده است. این امر، همراه با کاهش بازده اوراق قرضه و شاخص قیمت مصرف کننده، منجر به تغییر در نرخ بهره مورد انتظار و سرعت افزایش، از انقباض به کاهش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما