تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید تا پایان تابستان

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۴۰۱۸
تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید تا پایان تابستان
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تا آخر تابستان، پرونده مسکن مهر در شهرهای جدید، با تکمیل ۲۰ هزار واحد باقیمانده، بسته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: پارسال بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی باقیمانده مسکن مهر ساخته وبه بهره برداری رسید.
وی گفت: زمانی که این مسئولیت را تحویل گرفتم ۶۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده داشتیم که بسیاری از آنها حتی در مرحله پی‌ریزی بودند و مشکلات حقوقی وپیمانکاری داشتند و الان بعد از یک سال توانستیم بالغ بر ۳۰ هزار واحد را  تعیین تکلیف کنیم و ۵۰ درصد کار تحویل داده شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در هشتگرد بالغ بر ۳ هزار و پانصد واحد افتتاح کردیم و 2 هزار و پانصد واحد را در پرند آماده تحویل به متقاضیان داریم. در مجموع در شهر گلبهار و شهرهای اقماری ۱۰ هزار واحد مسکونی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: درپردیس ۳۰ هزار واحد مسکونی نیمه تمام داشتیم که بالغ بر ۱۰ هزار واحد آماده بهر برداری است و در روزهای آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

جعفری ادامه داد: مشکل تعاونی‌های مسکن را نیز باید با همکاری وزارت تعاون حل کنیم تا مشکل حقوقی برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر برطرف و پرونده مسکن مهر در شهر های جدید بسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز