احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران در دو روز آینده

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۴۵۵۴
احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران در دو روز آینده
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز‌های جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) در استان‌های تهران و البرز، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی گردیده است که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به ویژه گردنه‌ها کولاک برف وجود خواهد داشت.

گفتنی است، با توجه به فعالیت این سامانه بارشی احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت لذا از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به ویژه در روز‌های مذکور به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
لازم به یادآوری می‌نماید که شرکت آب منطقه‌ای تهران، در ایام نوروز در کنار سایر ارگان‌های مرتبط برای مهار ‌سیلاب‌های احتمالی در حالت آماده باش است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز