کوچکی‌نژاد در گفتگو با برنا؛

میزان تولید گاز افزایش چشمگیری پیدا کرده است

۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۶۱۹۰۸
میزان تولید گاز افزایش چشمگیری پیدا کرده است
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های زیادی برای افزایش تولید گاز و مثبت کردن تراز گازی کشور در مجموعه وزارت نفت در حال انجام است و خوشبختانه میزان تولید گاز افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا، درباره عملکرد وزارت نفت در حوزه گاز، اظهار داشت: در حوزه گاز با توجه به اینکه یکی از نیازهای ضروری بخش‌های صنعت، خانگی بخش خدمات است، خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان گیلان تقریباً به سمت صددرصد گازرسانی روستاها می رویم و به این مهم نزدیک می شویم. 

وی اظهار داشت: همچنین در استان‌های دیگر هم به همین نسبت گازرسانی سرعت زیادی گرفته است. البته هر سال در تبصره یک بودجه هم اعتبار بسیار خوبی برای گازرسانی می گذاریم. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اقدامات بسیار خوبی برای گازرسانی مناطق محروم و مرزی کشور انجام داده است و شایسته تقدیر است. 

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: همچنین میزان تولید گاز افزایش چشمگیری پیدا کرده است، اما ناگفته نماند که تکنولوژی این کار بسیار سخت و پیچیده است و با وجود این، تلاش های زیادی برای افزایش تولید گاز و مثبت کردن تراز گازی کشور در مجموعه وزارت نفت در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز