تولید مس کاتود در مجتمع مس سونگون آغاز شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۶۳۹۸۰
تولید مس کاتود در مجتمع مس سونگون آغاز شد
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، معبود عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون، در حاشیه آغاز مرحله اسیدپاشی با اشاره به تکمیل بودن پروژه هیپ لیچینگ و همچنین اخذ مجوزات لازم برای بهره برداری از این پروژه، اظهار کرد: پروژه هیپ لیچینگ در تمام مراحل خود تکمیل شده و تمام ادعاهای مربوط به نواقصات مراحل مختلف صحیح نیست.

وی افزود: با حضور تمام عوامل پروژه هیپ لیچینگ مستندسازی از تکمیل مراحل مختلف انجام شده و به زودی تمام مستندات مربوط به تکمیل بودن مراحل مختلف پروژه در رسانه‌های استان منتشر خواهد شد.
عباس‌زاده گفت: هیپ لیچینگ پروژه ای محیط زیست دوست بوده و بسیاری از مشکلات زیست محیطی بخاطر دپو اکسید کنسانتره مس را حل می کند.
وی تاکید کرد: همچنین برای اولین بار از طریق این پروژه کاتد مس در مجتمع مس سونگون تولید خواهد شد که این امر باعث انقلاب در صنعت استان و درآمدزایی و اشتغالزایی بزرگی در استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز