نصب ۸ هزار متر مربع سایبان در پایانه مهران برای ایام اربعین

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۲:۳۸
کد خبر: ۱۴۷۷۴۸۷
نصب ۸ هزار متر مربع سایبان در پایانه مهران برای ایام اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: احداث هشت هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران در دست اجراست که تا قبل از ایام اربعین تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، با اشاره به اقدامات در دست اجرای سازمان راهداری جهت اربعین سال جاری اظهار داشت: هم اکنون در حوزه راهداری عملیات خاکبرداری قبل و بعد از پل صلواتی به حجم ۳۰۰ هزار مترمکعب به صورت امانی و پیمانی در دست اجراست.

وی از اجرای روکش ۱۵۰ کیلومتر آسفالت در محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: عملیات خط کشی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب تابلو به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب نیوجرسی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و اجرای ۳۰ کیلومتر شانه سازی مسیر از جمله اقدامات در دست اجرای این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی یادآور شد: احداث هشت هزار مترمربع سایبان، تعمیر و مرمت سرویس های بهداشتی پایانه ، تعمیر و مرمت سیستم های گرمایشی و سیستم آب و فاضلاب پایانه، احداث امکان تاسیساتی و خدماتی و بازسازی و تعمیر مه پاش ها نیز در دستور کار قرار دارد.

چشمه خاور در خصوص اقدامات انجام شده در پایانه برکت مهران هم گفت: احداث زیرساخت های پایانه شامل آسفالت محوطه، احداث زیرساخت های پایانه شامل محل استراحت خادمان و رانندگان و تهیه نقشه ترافیکی پایانه و چرخش و گردش اتوبوس ها از جمله اقدامات انجام شده در این پایانه است.

به گفته وی، قبل از ایام اربعین پیش رو در بخش های مختلف راهداری چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل - ایلام - مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران پروژه ها تکمیل و پایان خواهند یافت

انتهای پیام/

نظر شما