سومین نفتکش ایرانی در مسیر ونزوئلا

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۸۶۶۶
سومین نفتکش ایرانی در مسیر ونزوئلا
در صورت پیش پرداخت کشور ونزوئلا تا دو سال و نیم آینده سومین نفتکش ایرانی به این کشور تحویل می شود.

اسدالله ابویسانی، مدیر عامل شرکت صدرا در گفت وگو با خبرنگار نفت خبرگزاری برنا اذعان داشت: مجموعه صدرا فعال در صنعت فراساحل است که فعالیت‌های خود را در دو حوزه طراحی ساخت و تعمیرات انجام شناور دنبال می‌کند. 

وی افزود: این شرکت در دو کارخانه بوشهر و مازندران نیز فعالیت دارد و در پروژه‌های فراساحلی نیز ظرفیت های بسیار بزرگی را در زمینه طراحی، ساخت و بارگیری انواع سازه‌های دریایی و در حوزه کشتی سازی دارد.

مدیرعامل شرکت صدرا گفت: پروژه‌های شاخص این مجموعه، فاز 13، 22 ، 24، 17، 18 بوده که در مدار تولید قرارگرفته‌اند. به علاوه در حوزه فراساحل پروژه دیگر رشادت بوده که 4 عدد سکو، دوعدد در آب و دو عدد دیگر در کارخونه بوده که در آینده قرار هست در دریا نصب شود و مراحل آن تکمیل شود. علاوه بر آن پرژه ژکت بلال نیز هست تا پایان سال 1402 تکیمل خواهد شد.

ابوسیانی ادامه داد: کمتر از یک چهارم ظرفیت شکرت صدرا در حال استفاده است و نیازمند این بوده که دولت بیشتر از این ظرفیت استفاده کند و با شرکت ملی نفت کش مذاکراتی را برای ساخت کشتی نفت کش انجام داده ایم.

وی گفت: با توجه به اینکه چهار عدد کشتی نفت‌کش با ونزوئلا قرارداد داشتیم و دو عدد آن را تحویل دادیم و اعتماد زیادی در حیطه به شرکت صدرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت صدرا افزود: کشتی‌هایی که به شرکت ونزوئلا  تحویل دادیم در آب‌های بین المللی تردد می‌کند و کیفیت بالایی نیز دارد تا کنون دو فروند تحویل دادیم و رضایت نامه کارفرما را نیز داریم.

وی افزود: روس‌ها از شرکت صدرا و کارخانه‌ها بازدید کردند و آماده‌ی همکاری هستند. به امید خدا در صورت پیش پرداخت کشور ونزوئلا تا دو سال و نیم آینده سومین نفت کش ایرانی به ونزوئلا تحویل خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز