شهر فرودگاهی امام در حال خارج کردن اجاره دفتر از حالت انحصاری است / ٣٠ شرکت متقاضی در لیست انتظار

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۷۹۰۵۷
شهر فرودگاهی امام در حال خارج کردن اجاره دفتر از حالت انحصاری است / ٣٠ شرکت متقاضی در لیست انتظار
شهر فرودگاهی امام خمینی در واکنش به انتشار خبر افزایش اجاره بهای دفتر در شهر فرودگاهی اعلام کرد که شهر فرودگاهی در حال ایجاد رقابت ‌و خارج کردن اجاره از حالت انحصاری نا متعارف قبلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی انتشار خبر با مضمون افزایش اجاره بهای دفتر در شهر فرودگاهی در کانال ها و رسانه های خبری به منظور تنویر افکار عمومی در راستای شفاف سازی و صحت اخبار دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل اقدام به انتشار توضیحات به شرح ذیل نموده است:
با توجه به درخواستهای متعدد متقاضیان اجاره دفتر در حوزه حمل بار و ایجاد رقابت دفتر بازرگانی را بر آن داشت تا واگذاری یک باب دفتر را از طریق فراخوان عمومی در اسفندماه ۱۴۰۱به مزایده بگذارد.

بنابراین گزارش، با توجه به پیشنهادات ارایه شده در فراخوان موجب کشف قیمت و ارزیابی مجدد دفاتر مزبور توسط کارشناس رسمی دادگستری شد. با توجه به نتایج حاصل از قیمتهای فراخوان و شناسایی و تحقق درآمدهای واقعی محلهای مذکور مشخص گردید متاسفانه برخی شرکت ها خارج از بحث رقابت و احتمالا با ارتباطات نامتعارف سال‌های سال به قیمتهای بسیار پایین تر از ارزش واقعی اجاره و بعضا به اشخاص ثالث واگذار می‌نمایند که این موضوع توسط دایره حقوقی این شرکت در دست بررسی و پیگیری است.

فلذا مقایسه قیمت کشف شده و واقعی با قیمتهای قبلی اصلا صحیح نیست. هم اکنون تعداد ٣٠ شرکت متقاضی در لیست انتظار هستند که سالها اجازه ورود به چرخه رقابت نداشتند. شهر فرودگاهی در حال ایجاد رقابت ‌و خارج کردن اجاره از حالت انحصاری نا متعارف قبلی است .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز