بزرگترین واگذاری زمین به خانواده بالای سه فرزند با تأمین ۳۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۴۸۰۴۴۳
بزرگترین واگذاری زمین به خانواده بالای سه فرزند با تأمین ۳۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری
مدیر کل راه و شهر سازی استان یزد اعلام کرد: امروز همزمان با جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی بزرگترین واگذاری زمین به خانواده بالای سه فرزند با تأمین ۳۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در استان یزد انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: با توجه به قانون جوانی جمعیت مبنی بر واگذاری زمین رایگان تا حداکثر ۲۰۰ متر مربع به خانواده های بیشتر از ۳ فرزند که فرزند آخر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده اند با تأمین ۳۰۰۰ قطعه  زمین ۲۰۰ متری در استان یزد همزمان با روز ولادت حضرت امام رضا(ع) و با حضور مقامات کشور و استانی اولویت واگذاری اراضی قرعه کشی خواهد شد.

وی افزود: تا صبح امروز تعداد ۴۷۷۰ نفر در سطح استان یزد در سامانه طرح نهضت ملی مسکن بخش جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۳۵۸۷ نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و تعداد۱۴۸۹ نفر  تایید نهایی شده اند که برای مشخص شدن اولویت قطعات زمین  بین آنها قرعه کشی خواهد شد و در شهرستان ها برای سایر افراد تایید نهایی شده  قرعه کشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با توجه به ادامه دار بودن ثبت نام ها سایر مراحل قرعه کشی در مناسبت های بعدی برگزار خواهد شد.

خواجه رضایی تاکید کرد: در شهر یزد این اراضی در شهرک پردیس زندگی به واجدین شرایط واگذار خواهد شد و در شهرستان ها نیز این اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز