موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه بورس کالای ایران

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۸۱۶۱۰
موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه بورس کالای ایران
­بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه اطلاع رسانی ناشران کدال از صدور مجوز افزایش سرمایه حدود ۶۴ درصدی شرکت از ۸۳۰ میلیارد تومان به ۱۳۶۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا­، براساس اطلاعیه مندرج در سامانه اطلاع رسانی ناشران کدال، مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه شرکت بورس کالای ایران به میزان ۵۳۰ میلیارد تومان موافقت کرد تا سرمایه این شرکت با افزایش حدود ۶۴ درصدی از ۸۳۰ میلیارد تومان به ۱۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

براساس این اطلاعیه، موضوع افزایش سرمایه شرکت بورس کالای ایران در راستای اجرای مصوبه چهارصد و نهمین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها و عدم خروج نقدینگی اعلام شده است.

گفتنی است ۳۹۷ میلیارد تومان از مبلغ افزایش سرمایه ۵۳۰ میلیارد تومانی از محل سود انباشته و مابقی آن از محل سایر اندوخته‌ها تامین خواهد شد و تصمیم گیری در خصوص تصویب آن منوط به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه افزایش سرمایه پس از مجمع عمومی عادی سالیانه و احراز کفایت سود انباشته پس از تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ و اعمال میزان سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز