آغاز پرواز مستقیم ایروان - تهران شرکت هواپیمایی ارمنستان از امروز

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۲۲۳۲
آغاز پرواز مستقیم ایروان - تهران شرکت هواپیمایی ارمنستان از امروز
شرکت هواپیمایی "فلای وان آرمنیا"، پروازهای مستقیم ایروان - تهران خود را از روز سه‌شنبه (امروز) آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پروازهای شرکت هواپیمایی "فلای وان آرمنیا"، روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته، بین فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام خواهد شد.

آرام آنانیان، رئیس هیات‌مدیره فلای وان آرمنیا درباره اهداف راه‌اندازی پرواز مستقیم میان دو کشور، گفت: شرکت فلای وان، عرضه‌کننده بلیت‌های ارزان‌قیمت است و پروازهای این شرکت، انتخاب‌های بیشتری را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد.

وی تاثیر افزایش پروازهای دو کشور را در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: پرواز مستقیم، ارتباطات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد و ظرفیت‌های صنعت گردشگری را نیز بیشتر می‌کند.

رئیس هیات مدیره فلای وان آرمنیا، درباره چشم‌انداز پروازهای این شرکت در ایران، گفت: افزایش تعداد پروازها، افزایش مقصدهای پروازی یا حتی تبدیل تهران و ایروان به کانون‌های (هاب‌های) ارتباطی در منطقه، از گزینه‌هایی است که می‌توان در آینده بررسی کرد.

شرکت فلای وان آرمنیا، سال 2021 کار خود را آغاز کرد و پروازهای آن، علاوه بر شهرهای مختلف روسیه، پاریس، لیون، میلان، دوسلدورف، بیروت، دوبی و چند شهر دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

هواپیماهای فلای وان آرمنیا از نوع ایرباس A320 و A319 با ظرفیت 180 و 144 مسافر است.

دفتر مرکزی شرکت مادر فلای وان، در جمهوری مولداوی واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما