تکذیبیه بانک دی درباره شایعه عدم اعطای وام به افراد بالای ۶۰ سال

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۲۴۷۰
تکذیبیه بانک دی درباره شایعه عدم اعطای وام به افراد بالای ۶۰ سال
روابط‌ عمومی بانک «دی» در جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از 60 سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» در خبرگزاری فارس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، روابط‌ عمومی بانک «دی» طی جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از 60 سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» در خبرگزاری فارس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است:

چندی پیش خبرگزاری فارس با درج یک گزارش خبری با عنوان «اگر بیش از 60 سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» به روایت داستان مراجعه یکی از فرزندان عزیز شهدا به شعبه بانک دی برای دریافت وام و مخالفت بانک برای اعطای وام به علت بالا بودن سن وام‌گیرنده پرداخت. 

روابط‌عمومی بانک دی ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد که در سیاست‌های اعتباری سال 1402 بانک دی هیچ ماده و یا تبصره‌ای دال بر محدودیت شرط سنی برای وام‌گیرنده وجود ندارد و اعطای وام صرفا بر اساس معیارهای رایج اعتبارسنجی صورت می‌پذیرد. شاهد مثال ادعای فوق نیز اعطای 7470 فقره تسهیلات به افراد بالای 60 سال از ابتدای سال 1401 تا پایان اردیبهشت سال 1402 از سوی بانک دی است. بر اساس آمارها از این تعداد وام اعطایی، 5913 فقره وام به افراد بالای 60 سال از خانواده معزز شهدا و ایثارگران و 1557 فقره نیز به افراد عادی بالای 60 سال اعطا شده است.

بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند در صورت تجربه چنین اتفاقی در شعب بانک دی از طریق شماره تلفن 02128930 شکایت خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز