یکصد و شصت و هفتمین اجلاس وزارتی اوپک آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۴:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۰۴۸
یکصد و شصت و هفتمین اجلاس وزارتی اوپک آغاز به کار کرد
یکصد و شصت وهفتمین اجلاس وزارتی اوپک، امروز پنجم ژوئن (جمعه ١٥ خردادماه) با هدف بررسی وضع کنونی بازارنفت و سیاستهای تولیدی این سازمان تا نشست آینده، در مقر این سازمان در وین اتریش آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، یکصدو شصت و هفتمین اجلاس سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با حضور وزیران نفت کشورهای صادرکننده نفت وهیات های همراه ساعت ١٢ و ٣٠ دقیقه به وقت تهران آغاز شد.

این نشست در حالی برگزار می شود که وزیران نفت کشورهای عضو اوپک از روز سوم ژوئن (چهارشنبه، ١٣ خرداد ماه) برای شرکت در سمینار اوپک در وین حضور دارند.

بیژن زنگنه در بدو ورود به وین در گفتگویی درباره نشست ١٦٧ وزیران نفت اوپک گفت: هنوز نمی دانم در نشست ١٦٧ اوپک چه تصمیمی گرفته خواهد شد؛ این تصمیم نتیجه مذاکراتی خواهد بود که در این روزها انجام می شود؛ بویژه اراده سیاسی که کشورها باید برای تصمیمهای خود داشته باشند.

وزیر نفت با بیان اینکه اوپک برای همه تصمیم های خود نیاز به اجماع دارد، تصریح کرد: آنچه مهم و مشخص است؛ هم اکنون مازاد عرضه نفت در بازار وجود دارد که به قیمت ها فشار وارد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز