مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان :

کارت های اعتباری می توانند به چرخه رونق اقتصادی کمک کنند/ سقف کارت های اعتباری ۵ میلیون تومان است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۷:۰۴
کد خبر: ۴۲۱۰۹۶
مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا گفت: در شرایطی که کشور در رکو به سر می برد کارت های اعتباری می توانند رونق را به اقتصاد بازگردانند و به چرخه تولید کمک کنند.

مجید شکوهی مدیر عامل شرکت توسعه پیشگامان پویا درباره کارت های اعتباری خرید گفت: بانک ملی در پاییط سال 93  تصمیم گرفت که یک اقدام جدی در حوزه کارت های اعتباری انجام دهد و یکی از شرکت های زیر مجموعه خودش را اختصاص به این امر دهد.

وی ادامه داد: شرکت پیشگامان پویا اختصاصا از طرف هئیت مدیره بانک ملی به عنوان متولی ارائه خدمات کارت های اعتباری تعیین شد.

شکوهی افزود: اواسط پاییز 94 عملیانی شد و قصد داریم با یک برنامه فشرده وارد بازار شویم.

وی تاکید کرد: ارائه کارت های اعتباری مطابق با قوانین بانک مرکزی است و بر اساس آن محصولاتی را تعریف کرده ایم و این سیستم داری انعطاف است.

وی به سقف داشتن اعتبار لازم برای گرفتن این کارت ها اشاره کرد و گفت:برای کسانی که حساب جاری دارند باید حداقل گردش مالی در 6 ماه گذشته ماهی یک میلیون تومان باشد و حساب ها ی قرض الحسنه مانده حسابشان یک میلیون باشد .

شکوهی گفت : در حال حاضر سقف این اعتبار 5 میلیون تومان می باشد و افراد سه روز بعد از ثبت نام می توانند آن را دریافت کنند.

وی ادامه داد: این طرح از محل منابع شعب بانک ملی تامین مالی می‌شود و بانک ملی نیز دست شعب را در این خصوص باز گذاشته است. کارت اعتباری به افرادی داده می‌شود که در بانک ملی حساب داشته باشند و بر مبنای گردش حساب، میزان اعتبار مشخص می‌شود. حداقل شرط که حساب بانکی متقاضی در یک بازه زمانی 6 ماهه حداقل در هر ماه یک میلیون تومان گردش داشته باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز