به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

آذروش: صیانت از منافع بازنشستگان مایه مباهات است

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸:۴۹
کد خبر: ۶۷۴۰۴۰
آذروش: صیانت از منافع بازنشستگان مایه مباهات است
مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا در بازدید از شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات گفت: خدمتگزاری به بازنشستگان فرهیخته کشور، مایه مباهات و افتخار مجموعه همکاران در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مهندس آذروش با حضور اعضاء هیات مدیره، آزمایشگاه کنترل کیفی آبگرم محلات را افتتاح و سایر قسمتهای مجتمع را مورد بازدید قرار داد.

وی در این بازدید طی نشستی با مدیران شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: خدمتگزاری به بازنشستگان فرهیخته کشور، مایه مباهات و افتخار مجموعه همکاران در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و همچنین مورد تاکید وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعى و صندوق بازنشستگی کشور است و مى بایست بیش از گذشته در مسیر خدمات رسانى به این قشر زحمتکش اهتمام ورزیم.

 

وی ضمن اشاره به تغییرات به وجود آمده از سال گذشته تاکنون در مجموعه اذعان داشت:اسفند ماه سال گذشته در راستای اجرای توسعه و پیاده سازی طرحهای عمرانی ،مبالغی به مجموعه تزریق شد و اکنون شاهد تغییرات مفید و چشمگیری در مجموعه ای هستیم که با برنامه ریزی درست اکنون متحول و در اختیار مهمانان و علاقه مندان به این مجتمع قرار گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا خاطرنشان ساخت:با سرمایه گذاری و بهره وری مناسب از منابع موجود در مجتمع همچون سایر کشورها مى توانیم از این فرصت استفاده و در راستای تولیدات لوازم بهداشتی و آرایشی نیز گامهای موثری برداریم.

نائب رئیس و عضو هیات مدیره آتیه صبا ضمن قدردانی از زحمات مدیران وپرسنل مجتمع طی یک سال گذشته گفت:هتل آبدرمانی محلات با وجود بهره بردن از نعمت خاص الهی در این منطقه، قابلیت گرفتن استاندارد و ستاره های بیشتر را دارد و این مهم تنها با اطلاع رسانی های مفید و کمک اصحاب رسانه قطعا اتفاق خواهد افتاد.

مهندس آذروش همچنین با تاکید بر اهمیت و جایگاه روز افزون صنعت گردشگری در کشور افزود:باید بیش از گذشته از مجموعه های گردشگری خصوصا مجموعه های تحت پوشش حمایت‌های لازم صورت پذیرد و با اجرای سیاستها و توجیهات اقتصادی مفید ، برنامه ریزی های موثری در این راستا انجام شود .

وی در پایان به افزایش سهمیه حضور بازنشستگان در مجموعه آبدرمانی محلات اشاره و افزود : با ایجاد امکانات لازم باید مقدمات حضور ۲ برابری این عزیزان را فراهم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد ،ضمن اینکه می بایست بیش از گذشته به سمت اهداف پیش رو حرکت و به عنوان سربازان این نظام در راه اعتلای حقوق بازنشستگان معزز و گردشگران تلاش نمائیم.

مدیر عامل شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور مهندس آذروش و هیات همراه در مجتمع جهانگردی آبگرم از حمایت ها و مساعدت های مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز و ایجاد زمینه های لازم در رونق اقتصادی شرکت های تابعه و بویژه این مجتمع بعنوان یکی از سرمایه های بی بدیل ملی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است پس از نشست مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا بازدیدی از مجموعه انجام و طی این بازدید آزمایشگاه کنترل کیفی آبگرم درمانی محلات افتتاح گردید.

قابل ذکر است یکی از مهترین اقدامات مهم هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به عنوان یکی از بازوهای اصلی صندوق بازنشستگی کشور گام برداشتن در مسیر توسعه ، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و کیفی تر شدن خدمات به مجموعه‌ بازنشستگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز