مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور:

سازمان هواپیمایی کشور نرخ تکلیفی برای شرکت‌های هواپیمایی ندارد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۷:۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۷۶۸۶۸
سازمان هواپیمایی کشور نرخ تکلیفی برای شرکت‌های هواپیمایی ندارد
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پس از آزاد سازی نرخ بلیط هواپیما، سازمان هواپیمایی نرخ تکلیفی برای شرکت های هواپیمایی ندارد.

«رضا جعفرزاده»، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، در خصوص افزایش نرخ بلیت بوشهر با اشاره به تذکر نمایندگان مجلس به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، سازمان هواپیمایی کشور نرخ تکلیفی برای شرکت‌های هواپیمایی ندارد. ملاک فروش، نرخی است که شرکت‌های هواپیمایی، آن را روی سایت و پورتال خود اعلام می‌کنند.

او ادامه داد: لذا ملاک قیمت بلیت، فقط نرخ‌های اعلام شده توسط شرکت هاست و چنانچه قیمت بلیت بالاتر  از نرخ اعلام شده، به فروش برسد تخلف محسوب شده و توسط سازمان هواپیمایی کشور پیگیری می‌شود.

او افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی توصیه کرده که بر نحوه توزیع بلیت خود نظارت کامل داشته باشند تا مشکلی در زمینه فروش به وجود نیاید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و نیز www.cao.ir  پیگیری کرده و توصیه سازمان هواپیمایی کشوری این است که در ایام پیک پرواز، از منابع معتبر خریداری کنند.

او تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشور و انجمن شرکت‌های هواپیمایی با پیگیری مسائل این امکان را ایجاد کردند تا مردم بلیتی خریداری نکنند که صندلی و پروازی برای آن موجود نباشد.

جعفرزاده در پاسخ به این‌که نشانه معتبر بودن سایت‌های فروش پرواز چارتری چیست؟ گفت: تنها ملاک ما نرخ اعلام شده توسط شرکت‌های هواپیمایی است. ما شرکت‌های هواپیمایی را مسئول می‌دانیم که در نحوه توزیع بلیت خود نظارت داشته باشند و اطلاع رسانی لازم را به مسافرین خود اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز