عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

آخرین خبرها از اتمام پروژه مسکن مهر

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۱:۴۴
کد خبر: ۶۸۵۱۴۳
آخرین خبرها از اتمام پروژه مسکن مهر
با توجه به پروسه طولانی رفع مشکلات پیش روی طرح مسکن مهر اتمام این طرح یک تا دو سال دیگر زمان نیاز دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، علیم یار محمدی عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات طرح مسکن امید گفت: با اشاره به جزییات طرح مسکن امید، گفت: این طرح با توجه به دغدغه مداری دولت در حوزه بافت فرسوده شهری رونمایی شده و جایگزین طرح مسکن مهر نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت برای اجرای طرح مسکن امید تسهیلات خوبی در نظر گرفته است، تصریح کرد: موتور محرک این طرح اندوخته های خرد مردم بوده و با ارایه تسهیلات ارزان به افراد و همچنین انبوه سازان اجرایی خواهد شد.

انتقاد از بالا بودن عمر برخی سازه ها در کلان شهرها

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بازآفرینی بافت فرسوده شهری یکی از ملزومات کشور است، افزود: با توجه به بالا بودن عمر برخی سازه ها در کلان شهرها نوسازی آن ها برای کاهش خطرات احتمالی در پی زمین لرزه یا حوادثی از این دست لازم  است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه اجرای طرح مسکن امید تاکنون ورود خوبی داشته است، گفت: باید دید مردم با حضور خود در این حوزه چه میزان در پیشبرد اهداف این طرح همکاری خواهند کرد.

یارمحمدی با اشاره به وضعیت فعلی طرح مسکن مهر، افزود: هر چند دولت متعهد به تکمیل این طرح تا پایان سال جاری بوده اما هنوز بسیاری از واحدهای آن در سراسر کشور تکمیل نشده است.

مجلس کمک حال دولت در تکمیل هر چه سریع تر مسکن مهر

وی با بیان اینکه مجلس نیز در حوزه تکمیل هر چه سریع تر واحدهای مسکن مهر به کمک دولت شتافته است، تصریح کرد: در حین بررسی بودجه نمایندگان موافقت خود با واگذاری واحدهای های بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد اعلام کرده اند که با اجرای آن درسال 97 تحولی در این طرح ایجاد خواهد شد.

یارمحمدی ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده ای که پیش پای طرح مسکن مهر از جمله معضلات حقوقی وجود دارد اتمام این طرح در سال 97 بعید است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تلاش زیادی در راستای تکمیل طرح مسکن مهر در دولت قبل و دولت فعلی صورت گرفته است، یادآور شد: با توجه به پروسه طولانی رفع مشکلات پیش روی طرح مسکن مهر اتمام این طرح یک تا دو سال دیگر زمان نیاز دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز