دو کشور ارزان و دیدنی در نزدیکی ایران کجاست؟

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۱:۵۳
کد خبر: ۷۰۲۶۰۵
دو کشور ارزان و دیدنی در نزدیکی ایران کجاست؟
در حال و هوای بهاری سفر رفتن یکی از بهترین کار‌هایی است که می توانید انجام دهید همانطور که زمین تازه شده شما هم با رفتن و گشتن و تفریح کردن تازه می‌شوید و انرژی وارد روزهایتان می‌شود.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری برنا، در حال و هوای بهاری سفر رفتن یکی از بهترین کار‌هایی است که می توانید انجام دهید همانطور که زمین تازه شده شما هم با رفتن و گشتن و تفریح کردن تازه می‌شوید و انرژی وارد روزهایتان می‌شود چه بهتر تا زمانی که شلوغی‌های سفر نرسیده و تمام تور‌ها ارزان هستند اقدام به مسافرت کنید. دو مقصدی که بسیار نزدیک هستند و خسته راه نمی‌شوید همین استانبول و گرجستان هستند.

تور استانبول؛ سفر به سواحل دریای مرمره

تور استانبول  یک انتخاب همه جوره مناسب برای سفر‌های کوتاه است که هم حال و هوایتان را عوض کنید و هم خیلی به خرج کردن دلار فکر نکنید. برای سفر به استانبول به سادگی می توانید با خود لیر ببرید و تا دلتان خواست خوش بگذرانید. غذاها و دسر‌های خوش مزه ترکی چیزی نیست که بتوان از کنارش عبور کرد دنر کباب و کباب ترکی که در تمام دنیا معروف شده را حتما در رستوران های خیابان استقلال و سلطان احمد میل کنید. برای دسر، باقلوای خوش مزه را از دست ندهید و با یک چای ترک و یا قهوه ترک نوش جان کنید.

این شهر توریستی که آوازه‌ای جهانی دارد همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند به همین دلیل نگران کیفیت خدمات این شهر بخصوص هتل ها نباشید شما با هر بودجه‌ای به راحتی می توانید هتل مناسب خود را برای اقامت در استانبول انتخاب کنید.  برای ورود به استانبول نیاز به ویزا ندارید تنها گذر نامه شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

پرواز‌های متعددی از شرکت‌های هواپیمایی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس همه روزه در ساعات متفاوت تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند شما می توانید آخر یک هفته پر مشغله ساعت مناسب پروازی خود را انتخاب کنید و شب را در استانبول بگذرانید.

Istanbul

این تعدد پرواز‌ها باعث شده که آژانس مقتدر سیر تابان پکیج‌های تور با قیمت‌های مختلفی ارائه دهد که سفر برای بسیاری به راحتی امکان پذیر باشد.

کاخ دلما باغچه و توپکاپی از معروف‌ترین بازمانده های دوران امپراطوری عثمانی هستند که با بازدید از آن‌ها حس و حالی نوستالژیک پیدا می‌کنید. گشت و گذار در اینها به یک روز زمان نیاز دارد. برای رسیدن به ابن کاخ‌ها می توانید از ترامواهای زیبای استابول با واگن‌های قرمز رنگ معروف استفاده کنید. سوار شدن بر این ترامواها جدای آنکه شما را درون شهر جابه جا می‌کند و به مقصد می‌رساند خود یک تفریح به حساب می‌آید.

در این روز‌های زیبای بهاری در کنار دریای مرمره همراه همسفرتان قدم بزنید و از وزش نسیم درموهایتان لذت ببرید اگر دلتان خواست می‌شود تا خود گلخانه پارک هم قدم زد و در همین مسیر از انواع مغازه‌های سنتی فروشی سوغاتی خرید کنید. خوبی استانبول این است که همیشه در آن می‌توان  هتل‌های ارزان با کیفیت رزرو کرد پس نگران مقدار بوجه سفر نباشید خیلی راحت چمدان ببندید و در آخر هفته از صبحانه‌های لذیذ ترکی در هتل‌ لذت ببرید.

در این روز‌ها به دلیل اینکه هنوز ازدحام گردشگران شروع نشده آسودگی بیشتری برای بازدید از اماکن دیدنی دارید. اکثر مناطق دیدنی خلوت تر است و هر جا دلتان خواست عکس بگیرید. درنگ نکنید و برای چند روز سفر به استانبول به یاد ماندنی آماده شوید.

تور گرجستان؛ سفر به شهر کافه‌های بیدار

به شما پیشنهاد می کنیم اگر تا بحال به این شهر زیبا سفر نکرده‌اید دیدنش را در بهار از دست ندهید. آشنا شدن با حال و هوای مردم گرجی و قدم زدن در شهری که سال‌ها پایتخت شاهان بوده روحی از تاریخ را در خود جاری دارد جالب اینکه این شهر در ان دوران نمانده و به خوبی پیشرفت کرده و مدرن شده است. به خیابان روستا ولی بروید و در طول آن قدم بزنید بسیاری از موزه ها و رستوران ها و کلیساها در همین خیابان هستند. وقتی در انتهای این خیابان به میدان آزادی رسیدید با در یکی از کافه‌های زیباییش با این هوای مطبوع لم دهید از قهوه لذت ببرید.

برای ورود به گرجستان نیازی به ویزا ندارید خیلی راحت می توانید یکی از پکیج‌های تور آژانس مقتدر سیر تابان را انتخاب و راهی شوید . نکته حائز اهمیت اینکه بهتر است هتل ۴ و ۵ ستاره انتخاب کیند که خیالتان از خدمات هتل راحت باشد. و از روز‌های تعطیلات بهاری نهایت استفاده را بکنید. در تمامی هتل‌های زیبای تفلیس صبحانه‌های خوش‌مزه گرجی سرو می‌شود که شما پس از میل صبحانه روز زیبای خود را در تفلیس شروع می‌کنید.

برای خرید در گرجستان باید از لاری استفاده کنید، اگر همراه خانواده سفر می‌کنید حتما به تفلیس مال بروید، در اینجا هم اکثر برند‌ها شعبه دارند و هم اینکه این مرکز خرید برای بچه ها شهربازی و سینما دارد و چندین رستوران و فست فود که غذاهای بین المللی ارائه می دهند. برای رفتن به اینجا حداقل یک روز کامل وقت بگذارید و حسابی خرید و تفریح کنید.

Tbilisi

در این روزهای بهاری که هوا به بهترین شکل خوب است روز‌های طولانی برای گشت و گذار داریم پیشنهاد ما این است که به دریاچه لاکپشت بروید این دریاچه در ارتفاع و بر روی کوه‌های جنگل متاسمیندا قرار دارد رفتن به  این دریاچه و صرف غذاهای لذیذ گرجی اطراف این دریاچه روز خوبی را برای شما رقم می‌زند.

با توجه به انتخاب گرجستان به عنوان بهترین مقصد گردشگری و همچین تقاضای زیاد گردشگران برای سفر به این شهر پرواز‌های بیشتری در این مسیر تردد می کنند که دستتان برای انتخاب ساعت وروز پروازی از تر است خیلی راحت با برنامه خودتان هماهنگ می‌شود. بهترین خط هوایی تفلیس قشم ایر است که مسافران را در بهترین زمان به تهران و تفلیس می‌رساند. به یاد داشته باشید که ساعت پروازی تور بسیار مهم است باعث می‌شود در سفر‌های کوتاه مدت زمان بیشتر و یا کمتری در مقصد داشته باشید.

با توجه به زیاد شدن پروازها نرخ پرواز هم بسیار ارزان‌تر و رقابتی شده است بسیاری از تور‌های گرجستان آژانس مقتدر سیر تابان با همین پرواز انجام می شود. با توجه به این روز‌های خوب بهاری بهترین زمان سفر و بهترین نرخ تور را همین روز‌ها می توانید بخرید و تا شلوغی سفر‌های تابستانی از راه نرسیده با آسودگی خیال بیشتری به گشت و گذار در تقلیس بپرازید و راهی سفری به یادماندنی در مقصدی زیبا و نزدیک ایران با تور گرجستان شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز