تفاهم‌نامه همکاری موزه‌های نفت و دانشگاه تهران امضا شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۸۴۸
تفاهم‌نامه همکاری موزه‌های نفت و دانشگاه تهران امضا شد
براساس تفاهم‌نامه‌ای که به منظور گسترش همکاری، تبادل فکر، اندیشه و ارتباط صنعت نفت با دانشگاه تهران امضا ‌شد، مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت همکاری‌های خود را در زمینه‌های پژوهشی، علمی و هنری با دانشگاه تهران آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شانا، در تفاهم‌نامه‌ای بین حبیب‌اله بیطرف، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران امضا شد. همکاری بین این دو نهاد در زمینه‌های پژوهشی، علمی، صنعتی و هنری آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به مشارکت در انجام طرح‌ها و مطالعات کاربردی، همکاری در انتشار کتب تالیفی و ترجمه، برگزاری انواع نشست‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی، حمایت از پایان‌نامه‌ها، مطالعات پژوهشی، کارگاه‌های طراحی و هنری در مقطع کارشناسی ارشد، دکتری و … اشاره کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه همچنین دانشگاه تهران متعهد می‌شود طرح‌های پژوهشی مورد نیاز مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت را پس از تصویب مراجع ذیربط و تامین اعتبار آن‌ها، اجرا کند، همچنین درباره برگزاری نشست‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌های مشترک ملی و بین‌المللی و انتشار حاصل از آن همکاری کنند.

ایجاد زمینه‌های لازم برای انجام بازدیدهای علمی و تحقیقاتی از مراکز، موسسه‌ها و آزمایشگاه‌های متعلق به دانشگاه تهران و وزارت نفت نیز از جمله تعهدهای قید شده بین این دو نهاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز