مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور:

بلیط هواپیما در ایام تعطیلی گران نمی‌شود/ مردم از سایت های معتبر خریداری کنند

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۵:۲۹:۱۲
کد خبر: ۷۱۳۳۰۶
بلیط هواپیما در ایام تعطیلی گران نمی‌شود/ مردم از سایت های معتبر خریداری کنند
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور گفت: شرکت های هواپیمایی نرخ بلیط هواپیما را تعیین می کنند اما به این شرکت‌ها توصیه شده در نحوه توزیع بلیط هواپیما نظارت داشته باشند.

«رضا جعفرزاده»، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام تعطیلی گفت: قیمت بلیط هواپیما گران نشده و اگر در زمان پیک پرواز افزایشی داشته باشد، طبیعی است. این خصلت کسب و کار بازار است اما این بدان معنا نیست که شرکت های هواپیمایی نرخ های خود را به صورت نامتعارف بالا ببرند.

او گفت: همه قیمت های بلیط هواپیما را در ایام سال داریم و اینکه فقط در ایام تعطیلات افزایش قیمت داریم، صحت ندارد.

او بیان کرد: نرخ های مختلفی در همه شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد و اینگونه نیست که صرفاً با قیمت بالا بلیط به فروش رود.

جعفرزاده بیان کرد: شرکت های هواپیمایی نرخ بلیط هواپیما را تعیین می کنند اما به این شرکت ها توصیه شده در نحوه توزیع بلیط هواپیما نظارت داشته باشند.

او اظهارکرد: چنانچه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و یا سایت ها، خارج از نرخی که شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌کنند بلیط به فروش برساند تخلف محسوب می شود و از طریق سازمان هواپیمایی کشور نیز قابل پیگیری است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی مدیریت را انجام می دهند و درخواستمان از متقاضیان این بخش این است که از مراکز معتبر بلیط خریداری کنند.

او در خصوص اخبار منتشر شده درباره اینکه بلیط برخی خطوط هواپیمایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده این خبر را کذب دانست و گفت: اگر تخلفی انجام شده قابل پیگیری است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری قانون را اجرا می کند، افزود:  براساس قانون برای طولانی مدت در بخش حمل و نقل هوایی کشور، باید اختیارات در دست مردم باشد و سیستم‌های نظارتی نظارت کنند. اینگونه نیست که سازمان هواپیمایی نرخ‌ها را تعیین کند زیرا برای ورود به رقابت ها نیاز به آزادسازی نرخ ها بودیم.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور افزود: شرکت‌های هواپیمایی باید بتوانند ایمنی خود را حفظ کنند. همچنین باید بتوانند بر اساس کسب و کار بازار فعال داشته باشند و نوع سرویس دهی آنها دلیل استقبال مردم از شرکت های هواپیمایی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز