مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد:

حذف گیت کنترل گذرنامه و استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۴:۴۶
کد خبر: ۷۶۷۶۴۰
حذف گیت کنترل گذرنامه و استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از حذف گیت کنترل گذرنامه و استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام خبر داد و گفت: تا روز شنبه 50 هزار نفر مسافر اربعین توسط 7 ایرلاین جابجا شدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «شهرام آدم نژاد»، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازدید سردار رضاییان، معاونت نیروی انتظامی از ترمینال سلام گفت: در این ترمینال با استفاده از تبلت‌های سیار، گیت کنترل گذرنامه حذف خواهد شد.

وی ادامه داد: هرگاه سازمان هواپیمایی کشوری به محض اینکه  پروژه APR را اجرایی کند، این راهکار نیز از مدار خارج خواهد شد.

آدم‌نژاد به استفاده از کانترهای باز در ترمینال سلام اشاره کرد و افزود : آموزش همه گروه ها را شروع کردیم. وقتی  خدمتی را ارائه می دهیم باید به مزاج مشتری خوشایند باشد  و توام با احترام باشد و اگر کارکنان آمادگی نداشته باشند، این اتفاق نمی افتد. سعی کردیم فرآیندهایی که مسافران در ترمینال انجام می‌دهند را احصا کنیم و بر این اساس آموزش‌ها آغاز شده است.

وی افزود: ترمینال سلام با سرمایه مردم ساخته شده و سعی بر این است که بهترین خدمات به مسافر ارائه شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد:  تا روز شنبه مسافرینی که برای اربعین تردد می کنند 50 هزار نفر است  که در مجموع با 7 ایرلاین که 6 ایرلاین داخلی و 1 ایرلاین عراقی است پروازها انجام می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز