وزیر نیرو اعلام کرد:

اجرای ۴۵۸ پروژه صنعت آب و برق در استان خراسان ‌رضوی/ اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های استان

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۲:۲۱
کد خبر: ۸۰۶۹۵۳
اجرای ۴۵۸ پروژه صنعت آب و برق در استان خراسان ‌رضوی/ اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های استان
وزیر نیرو با اشاره به اینکه واحدهای گاز نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه تا سال ۱۴۰۰ وارد مدار خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۴۵۸ پروژه صنعت آب و برق در استان خراسان رضوی در حال اجراست که برای تکمیل آن‌ها اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان تدارک دیده خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های صنعت آب و برق شهرستان تربت حیدریه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: صبح امروز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات آغاز شده است که این واحد نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز منطقه و افزایش ظرفیت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: طبیعتا هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی این منطقه نیازمند چنین ظرفیتی است. همچنین در زمینه صادرات انرژی به کشور همسایه نیز این سرمایه‌ گذاری‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وزیر نیرو با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهر تربت‌حیدریه، گفت: این پروژه نیز جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده و با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

اردکانیان با تاکید بر اینکه برای دو طرح یاد شده جمعا اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ و اوج بار مصرف این سال بتوانیم واحدهای گازی این نیروگاه سیکل ترکیبی را وارد مدار کنیم.

وی با بیان اینکه سایر طرح‌های وزارت نیرو در استان خراسان رضوی از وضعیت خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۵۸ پروژه صنعت آب و برق در این استان در حال اجراست که برای تکمیل آن‌ها اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان تدارک دیده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز