اولویت‎های کاری نفت فلات قاره تشریح شد/ تلاش برای رفع مشکلات کارکنان مناطق عملیاتی

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۰:۵۸
کد خبر: ۸۹۸۰۵۰
اولویت‎های کاری نفت فلات قاره تشریح شد/ تلاش برای رفع مشکلات کارکنان مناطق عملیاتی
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، محور فعالیت های کاری خود در این شرکت را تشریح کرد و گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات کارکنان عملیاتی به کار خواهم بست.

به گزارش برنا از شرکت ملی نفت ایران، علیرضا سلمان زاده در نشستی که امروز (یکشنبه، ۲۴ شهریورماه) به مناسبت معرفی وی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره ایران و قدردانی از تلاش های حمید بورد، مدیرعامل پیشین این شرکت در سالن جلسات هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، به تشریح اولویت های کاری خود پرداخت و گفت: نگهداشت توان تولید از طریق بسته های سرمایه گذاری در فازهای تعریف شده، به همراه بهسازی و نوسازی خطوط لوله و سکوهای دریایی و ماشین های دوار از جمله فعالیت هایی است که به صورت جدی در شرکت نفت فلات قاره ایران پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدام های موثری در این شرکت در جهت انجام اولویت های کاری مدنظر شرکت ملی نفت ایران صورت گرفته است، گفت: با وجود تمامی محدودیت ها، این اولویت ها را با قوت پیگیری می کنیم اما به حمایت همه جانبه شرکت ملی نفت ایران در این زمینه نیاز خواهیم داشت.

سلمان زاده حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و ایجاد نشاط و انگیزش کاری در میان نیروی انسانی را یکی دیگر از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: تلاش می شود تا در این حوزه متناسب سازی ساختار با اهداف عملیاتی در شرکت صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به منزله ثروت و دارایی های معنوی شرکت ها هستند، گفت: از دشواری های کاری در مناطق عملیاتی مطلع هستم و تمام توان خود را برای رفع مشکلات و ایجاد آرامش در کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی به کار خواهم بست.

سلمان زاده در ادامه تشریح سرفصل های کاری خود در این شرکت گفت: ارتقای سطح کنترل های حوزه مالی و نظارت بر پیشرفت پروژه ها از دیگر مواردی است که به طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت فلات قاره ایران نیز در تبیین عملکرد سه ساله خود در این شرکت از تثبیت تولید نفت در قطب تولید نفت فراساحل ایران خبر داد و گفت: با بهره گیری حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود و با وجود تمامی محدودیت ها، موفق به افزایش ۱۰ درصدی تولید نفت در این شرکت شدیم.

حمید بورد گفت: شرکت نفت فلات قاره با توجه به گستره جغرافیایی و حساسیت های خاص در حوزه کار عملیاتی در دریا، با محدودیت های زیادی مواجه بوده که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می داده است.

وی در تشریح دیگر فعالیت های کاری خود در شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با اصلاح فرآیندها و ایجاد ساختار کاری مدون موفق به صرفه جویی ۳۰۰ میلیون دلاری در این شرکت شدیم.

بورد با تاکید بر اینکه سیستم مالی در شرکت نفت فلات قاره ایران اصلاح شده است، گفت: این عمل تاثیر مستقیمی بر استفاده از توان پیمانکاران صاحب صلاحیت و ساماندهی قراردادها داشته است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در شرکت نفت فلات قاره ایران صورت گرفته  است، گفت: مقدمات اجرایی تمامی فعالیت های تکلیفی در این شرکت فراهم شده است.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت فلات قاره ایران همچنین از نصب ۶ سکو طی سه سال در این شرکت خبر داد و گفت: طی هفته گذشته نیز ۲ سکو برای میدان هندیجان بارگیری شد که این رویه برای میدان سلمان نیز به زودی اجرایی می شود.

بنابراین گزارش، ‌جلسه تودیع و معارفه حمید بورد؛ مدیرعامل پیشین و علیرضا سلمان زاده؛ مدیرعامل جدید شرکت نفت فلات قاره ایران امروز (یکشنبه ۲۴ شهریورماه) در سالن جلسات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل و برخی از معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شده بود، ضمن قدردانی از زحمات حمید بورد در زمان تصدی سمت مدیریت عامل شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان زاده به عنوان سکاندار جدید این شرکت معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز