۲۶ آذرماه؛

بیستمین نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵:۳۱
کد خبر: ۹۱۲۱۷۹
بیستمین نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود
بیستمین نمایشگاه تلکام ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بیستمین دوره نمایشگاه تلکام طبق تصمیم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و سندیکای مخابرات ۲۶ آذر ماه برگزار می شود.

با توجه به برگزاری جلسه مشترک مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و روسای سندیکای صنایع مخابرات و با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و از سوی دیگر جایگاه ویژه و مهم برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست‌اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و به منظور معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه این صنعت مقرر شد، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تلکام در تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه همزمان با نمایشگاه پژوهش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار شود.

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و هم افزایی ایجاد شده، این رویداد تخصصی برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی و سیاست گذاری و نظارت تشکل های مربوطه انجام می شود.

گفتنی است، تلکام ۹۸ متفاوت با دوره‌های قبل بوده و بار دیگر حمایت از تولید داخل و توسعه صادرات غیر نفتی و ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها جلوه ویژه‌ای خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز